Johan Luiggi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Arrival tid er for sent for meg med mindre jeg har tenkt â skrike ut at jeg er for trött til â bevege meg klokka 6 dagen etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Werner: Har du "oppgradert" meg? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nice Werner! Ser ut til at det blir godt med trafikk nedover i morgen, må igjen få si at jeg synes det er utrolig bra at så mange viser sin omtake for de uskyldige ofrene i Gaza! Gleder meg til turen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Werner: Har du "oppgradert" meg? :grin: Endres... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 På oversiktsplanen er callsignet til Tommy blitt feil, GTI274 står det, Tommy ønsker å benytte GTI247.. Makan til pirkeri på deg Tommy! :grin: Nå er forøvrig scenerylinken oppe å går igjem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Berre nokre timar att no før det startar å buldre i maskinar på Gardermoen. Er alle klare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Berre nokre timar att no før det startar å buldre i maskinar på Gardermoen. Er alle klare? Da er jeg på vei til Gardemoen med en tom TF-FIG 757-200F fra Keflavik. FL410 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Her er alt klart! Preflight brief eller allerede gjennomgått. Vi vil snart bevege oss ut til flymaskinen for en walkaround og klargjøre cockpit. Har hørt at Forsvaret stiller med bakkemannskaper og trucker for å få all lasten på de mange flymaskinene innen tidsfristen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Antonoven ble flydd opp fra Kiev i går, og venter bare på noe last som kommer opp fra Tyskland nå i en C-5. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Håper alle bruker fspassengers,eller loader flyet med cargo,så det er en viss realisme,så ikke alle sammern flyr i fl390-410 nedover :grin: Jeg kommer til og presse inn max cargo 30-36 tonn tror jeg den tar. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sensurert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da var det bestemt at jeg skal fly 747-400F FedEx. Men da må jeg spørre om callsignet skrives og uttales til ATC? Isåfall blir det FedEx 445 Gate - 206 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 FDX445 FedEx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Kjempemessig at du kan bli med Einar! Denne dagen har jeg ventet lenge på! :grin: Er akkurat på vei ut døren for å hoppe inn i crew bussen som står å venter. Er vist fullt kaos rundt cargo rampen for det jeg har hørt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Desverre Ivar, må priotere vNATO sin operasjon "High North" som går av stabelen i kveld. In the real life skal det være ett topp NATO seminar på Island til uken.Vi skal forberede dette med å fly inn perjonell,offiserer,VIP,cargo ++ fra forskjeldige capitol/ major governmental city i Europa/USA, og møtes på Keflavik kl 22 i kveld. Dette er en nøye planlagt operasjon med henhold til flytider slik at vi lander ometrent samtidig. Jeg skal fly fra Roma-Keflavik med slot-tid 18:50 fra LIRF. Ønsker alle sammen en flott tur til Gaza! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som har en oversikt over hvilke cargoparkeringer som er ledige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Du får lese innleggene Moen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jepp, endte med det ja hehe Parking 171 (jeg så ingen der, si ifra om det var noen der som jeg overså...) Boeing 767-300ER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen ATC som er så snille å stille opp sånn ca. nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Da er vi på vei. Jeg ble nr 3 i køen. :grin: Tok ett bilde fra Google Earth.Her ligger vi pent på GOTUR5A retning sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ønsker dere alle god tur nedover, så skal jeg kontakte tollen i Egypt og klarere all nødhjelpen med de, slik at dere alle slipper så mye papirarbeid der nede Edit: Ivar: Kontakt Aziz Mamhoud på tollkontoret på flyplassen i Kairo, så får du papirene til alle deltakerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Og UPS773 fikk CTD. Typisk. FS Autosave er herved på plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg fikk CTD inbound Oppaker NDB på departure, så jeg la inn autosave og startet opp igjen. Nå ligger jeg vel en 250nm bak eller så, men jeg har ikke fått CTD igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hjelpes, nå trenger jeg hjelp her... plutselig er hele flighten min på vataware helt tom, og så står det en melding om at flyplassen ikke finnes i simroutes databasen eller noe Og så er flighten borte fra oversikten over mine siste 50 flighter er fremdeles pålogget SB og sånn Noen som vet hva problemet er, og om det er mulig å fikse det eller om jeg ikke får logga denne flighten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Når dere er ferdige bør dere samle alle bilder i en felles tråd her inne. Gleder meg til å se bildene fra turen til alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Takker for turen, det var utrolig morsomt. Håper på en ny langtur igjen snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Når dere er ferdige bør dere samle alle bilder i en felles tråd her inne. Gleder meg til å se bildene fra turen til alle sammen. http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=459871#Post459871 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva med at du har en karibisk öyhopper mâned i NE Ivar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.