Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg regner med at de fleste av dere har fått med dere situasjonen i Gaza etter krigens herjinger. Det føles derfor naturlig å vise vår tanke og medfølelse til de sivile ofrene på begge sider av konflikten. Derfor har Norwegian Eagles besluttet å sende ut en nødsending med mat, brensel, telt, medisiner, hjelpearbeidere samt mye mer. Det er snakk om mange hundre tonn utstyr som skal fraktes sørover, Norwegian Eagles trenger DIN hjelp, er du med? ---------------------------------------------------------- Søndag 25. Januar 2009 Oslo, Gardermoen (ENGM) - Cairo Intl. (HECA) Departure time: 1700 UTC (1800 NO local time) Enroute time: 4h 45min Arrival time: 2145 UTC (2345 EG local time) Route: OSLOB UL727 PENOR UN133 LENOV UL619 KARIL UN127 NEPOT UL602 NERDI UL867 SOMOV UL606 EKI UL854 YAYLA UW81 KULAR UT39 TOMBI UA16 RASDA A16 BLT Distance: 2017 NM --------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------- Scenery: http://heca.egyptair-va.com/scenery.html Charts: http://flight.sanyjo.cz/mapy/NonEurope/HECA.pdf --------------------------------------------------------- Signer opp med callsign og gate, husk, andre trenger din hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 UPS375 - Stand 208 - Boeing 767-300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ICE774,ICELANDAIR CARGO 757-200 TF-FIG.Cargo 207? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Blir det brukt teamspeak her? Hvis det blir det så er jeg med hvis jeg får fikset meg bruker på teamspeak. Har lastet ned programmet nå da, men vet ikke hvordan jeg lager bruker ;S Men i så fall blir det en 737-800, callsign og gate finner jeg ut snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Minner meg på hjelpesendingene Braathens-kaptein Tord Tangvik overtalte selskapet til å arrangerte en gang i tiden Jeg skal se om jeg har tid, får se på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Da blir det 747-400F cargo på meg da Gate: 206 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Sindre: Ja, teamspeak blir benyttet som standar på våre turer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Huff.. Litt synd at dette koliderer med Operation HIGH NORTH i vNATO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg kommer med "Chelsea Rose" på halen; BAW1164 - stand 205 - B744F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Tja,jeg MÅ vel slenge meg på,siden jeg ivrig lurte på når neste NE tur skulle være bare for noen dager siden. :grin: GTI247-Stand 173-B744F Jeg flyr jo aldri cargo, så hvilke selskap flyr 744 da? :crazy: Tja,UPS finner jeg ikke livery for,så da tar vi Atlas Air. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Cargolux (CLX) og UPS, bare for å nevne noen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Huff.. Litt synd at dette koliderer med Operation HIGH NORTH i vNATO Humanitær hjelp kolliderer aldri vet du Einar, det handler bare om litt lengre arbeidsdager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 vil gjerne prøve Kanskje det blir første Squackbox tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikkje for å øydeleggje for det Joakim. Men å kaste seg på Vatsim på ein slik kveld når det føregår eit event som dette, er ikkje det smartaste. Ting har ein tendens til å verta ganske hektisk på radioen til tider og det er lite tid for ATC å hjelpe deg om det skulle vere ting du lurte på og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ivar, har du årna noe ATC under ankomsten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Har ikke vært i kontakt med noen kontrollere der nede, da jeg regner med at samtlige blir med likegyldig av kontrollermulighetene der nede. Men, siden det ble etterspurt, skal jeg sende de en e-post i kveld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg ruller nok ut i en splitter ny MD11 Call: UPS773 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Kommer med turens største maskin. AN124 Call: ADB528M Stand: MIL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ikkje for å øydeleggje for det Joakim. Men å kaste seg på Vatsim på ein slik kveld når det føregår eit event som dette' date=' er ikkje det smartaste. Ting har ein tendens til å verta ganske hektisk på radioen til tider og det er lite tid for ATC å hjelpe deg om det skulle vere ting du lurte på og slikt. [/quote']Ja. Du har vel rett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Møter opp med min kjære Boeing 767. Reknar med at cargo rampen allereie er full, så eg stiller meg på stand 175. Callsign: FDX 4215 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torstein-lye Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 En gang må jo bli den første, så hvorfor ikke når formålet er av ein slik art. Stiller opp med ein MD11 Callsign: MPH247,prøver meg på G208. Et spørsmål når det gjelder TEAMSPEAK: Stemmer det at jeg legger meg inn under kanalen til NORWIGIAN EAGLES, før jeg fyrer opp FS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 G208 er opptatt, der står Ivar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torstein-lye Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Aaaa... det var jo talentløst, å prøva og skvisa vekk sjefen sjøl:) Da prøver vi oss på G177. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 En gang må jo bli den første' date=' så hvorfor ikke når formålet er av ein slik art. Stiller opp med ein MD11 Callsign: MPH247,prøver meg på G208.Et spørsmål når det gjelder TEAMSPEAK: Stemmer det at jeg legger meg inn under kanalen til NORWIGIAN EAGLES, før jeg fyrer opp FS? [/quote'] Om du velger å starte den opp før eller etter FS er opp til deg selv. :grin: Logg på serveren ts.vaccsca.org, du registrerer deg på serveren (raskt og gratis), så akn du selv flytte deg til Norwegian Eagles kanalen. Må si jeg er imponert over responsen, utrolig bra at så mange er blir med! Det er fortsatt mer utstyr og personell som skal fraktes nedover, vi trenger derfor ennå flere piloter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torstein-lye Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Super! For de som eventuelt lurer på det med TEAMSPEAK, og hvordan sette den opp. Ta dere ein tur på YOUTUBE og søk etter "TEAMSPEAK FLIGHT SIMULATOR", der vil da dukke opp tutorialer som vil hjelpe der og få satt den opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ivar: jeg får ikke den scenery linken til å fungere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ser ut til at den er nede nå. Da får du gjøre egen research på scenery min venn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Prøvde på Avsim, men var mest AFCADs der, skal se litt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Må si jeg er imponert over responsen' date=' utrolig bra at så mange er blir med! Det er fortsatt mer utstyr og personell som skal fraktes nedover, vi trenger derfor ennå flere piloter! [/quote']Jeg tror også jeg er med hvis ikke noe annet dukker opp. B747F eller A380 på meg tipper jeg, sees i lufta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tar stand 179 jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.