A L Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hadde fått en forespørsel om jeg ville fly noen turister fra Frankrike over til St. Marteen og deretter videre til SABA. en slags øyhopping... Jeg tenkte jo at jeg er kjent i omerådet, og hvorfor ikke. Stilte derfor opp med min Piper Cheyenne kl. 18.00 Tekst over bildene Det var litt småvind, men ellers en vakker start på dagens solnedgang Nydelig climb Ettersom at den første turen kun varte i 10 minutter tok det ikke lang tid før vi var på decent Da var vi klare for landing. Fremme ved stand, og vi skulle ta en liten stopp så de fikk se seg litt rundt, og ta seg ett lite bad før vi dro videre Kommentarer settes pris på bildene er urredigerte, rykende ferske fra simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fy faen dette var fint! Vært kjekt om du har tatt det tipset om å skrive hvilket scenery og hav osv. for dette er interressant!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Beklager glemte det! Scenery: Flytampa St.marteen som inkl St Bathelemy Sim: FS2004 Fly: Digital Aviation Piper Cheyenne takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gjerne hav for det er noe av det beste jeg har sett siden det ikke er redigert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Det ligger i Filbibloteket her.. Under Texturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flotte bilder! Ser du har fått taket på Cheyennen! :grin: Takk for tipset, de vanntexturene skal inn på min PC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 hehe, ja.. Er blitt litt forelsket i den nå samme med vanent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 nydelig. flott område og cruise rund i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 trodde det var fsx med en gang :grin: faen fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flotte bilder Alexander! Kan du spesifisere hvilke vanntexturer du har? Det ligger flere i biblioteket her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Takker for kommentarer Vanntexturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Meget lekre screenshots dette her ja! Og som flere her inne, falt jeg for dette lekre vannet - tror jeg hadde det installert på den forrige FS2004 installasjoen; men laster den ned nå på nytt for sikkerhetsskyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.