Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 17. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2009 Bruker du ikke din Fs 2004 A Century Of Flight lengre? Er på jakt etter denne,så om noen tenker å kvitte seg med den er jeg interesert om den er behandlet pent.PM meg eller send SMS:480 92 094 Stein Aasheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvis jeg får foreslå noe: De selger fortsatt FS2004 i butikker, men ofte i litt større spillbutikker... for eks: EB games, Gamestop osv.. Du får det vel for litt over 100 kr.. Så heller let litt i forskjellige butikker og kjøp nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Gamestop selger den for 129 kroner her i Trondheim ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Her i Horten får du den for litt over 100lappen på Gamestop - om jeg ikke tar feil (eller om de ikke er utsolgt.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. januar 2009 Takker for rask respons gutter. Fulgte rådet om å kjöpe dette på nett.Er nu bestilt fra Spaceworld.129,00 + porto,Totalt 208,00.Noen skulle ha godt over 200 + porto for dette,så det lönner seg å lete litt. Mvh Stein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Alltid hyggelig å kunne hjelpe en annen flightsimmer, Stein.... It is what we do... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.