Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hei folkens kan noen hjelpe meg litt her. Når jeg logger meg på vatsim(samma hvilken flyplass) så kan jeg høre alle som står ved gate å taxer å slik men ser ingen.hehe. Dette er litt kjedli igrunn. gikk på options på sqboxen å under multiplayer var det en boks det står default sqb fly å vip3 fly. skal det legges inn no mer ell er det noe annet som stopper meg for å se andre? fs9 å vista jeg har. har ikke gjort noe med brannmur, ruter å virusprog så kan problemet ligge der? tror jeg har sqb4(kan sjekkes kjapt om det har noe å si). er litt over 2år siden sist jeg dreiv på, å det var på xp men da hadde jeg aldri problemer. svar på detta motas med stor takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Okey...prøv dette: Når du har logget på vatsim å står på flyplassen så går du inn på flights - multiplayer- connect å join..vet det har vært oppe før å at det er fler som slit med det. Har selv vista å må gjøre det slik for å se flyene. Håper det hjalp deg Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 skal sjekke d strax. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 I 90% av alle tilfeller er det virusprogrammet som er problemet. Er raskt å finne det ut, avinnstaler det og prøv pånytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Haugan Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har ikke virusprogram på maskin så i mitt tilfelle er det ikke det..hadde Xp før å da fungerte det greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldig off-topic...og bare å dra meg ned i søla på grunn av det. Men har dere tenkt på FSInn istedenfor? Mulig squawkbox er mye bedre. Aldri testet den fordi de ikke hadde støtte for FSX i den tid jeg begynte med VATSIM. Men FSInn er jo en mulighet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 nei jeg ser fortsatt ingen gitt. Nei har ingen planer om å avinstalere virusn gitt for da blir maskina lita morro etter en stund. fant no porter på den flight-multiplayer skal prøve åpne dem. Er det noen som vet om det er no fler porter som må åpnes? trenger sqbox å ha åpna noen ekstra porter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Steg 1: Skru av Windows Brannmur Steg 2: Rensk maskina for alt som heter Norton/Symantec Har du gjort dette så aner jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 har mcafee. har reinstalert sqbox no så ska vi se da. åpne litt porter i vista å mcafee så ska æ vell få fart på detta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Når jeg åpner c:prog/sqbox/aircraft så er det kun 2 filer der nr1 sbx som er en smsfil nr2 vip også en smsfil. mangler jeg noe her eller har dere andre det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har sagt dette mange ganger, men; jeg har selv Symantect/Northon, både antivirus og brannmur, og har aldri hatt noen problemer med det. Bare vær påpasselig med at SquawkBox/FSInn og FS slipper gjennom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 jepp har åpna alt nå. MEEEN så åpna jeg fs9 som admin og det var ikke smart tror jeg for nå ble alt ine på fs default. nå er jeg en smule svett her jeg sitter. må prøve få reversert dette på no måte. tanken på å begynne legge inn alt på nytt nå blir jeg litt kvalm av.hehe. noen med ett godt forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 glemm den. fikk reversert. Tror d hadde noe med at jeg gjorde den kompatibel med xp sp2. Var en smule varm i topplokket en stund. Har åpna noen porter på ruter å mcfee virusp samt slått av brannmur så funker det ikke nå da blir det enda flere timer med fundering framover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 jeg ser heller ikke fly på vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Steg 1: Skru av Windows BrannmurSteg 2: Rensk maskina for alt som heter Norton/Symantec Har du gjort dette så aner jeg ikke For å gjøre dette lønner det seg å kjøre full recovery. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 jau har vært på vatsim å sqwbox forum å leste det samme. så får vell avinstalere den mcafee å sjekke om det blir bra da. så får man vell legge in avg etterpå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Strømstad Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Det var det som skulle til for å få det til gitt. ser fly med branmuren på jeg så det var kun mcafee som trøbbla. må vell laste ned avg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.