Jonny Wahlvåg Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Tenker det er mulighet for å sove godt her? Eller blir man bare gira? Døm selv. Sov godt.. Mvh Jonny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldig stilig! Selv om det er litt synd at de har skrudd ut alle instrumentene. De hadde ikke vært brukandes til noe uansett, men det ville allikevel vært veldig kult å trykke litt på noen brytere og sånn. Synes også at de kunne ha kastet ut brudesuiten. Tror de like godt kunne ha tjent litt penger på å leie ut cockpiten til flyentusiaster som ville fly FSX/X-plane i en virkelig cockpit. Hvor kult hadde ikke det vært? Det ville jo ha fungert på samme måte som en hjemmesnekret! Jeg drømmer om en 747 i hagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Veldig stilig! Selv om det er litt synd at de har skrudd ut alle instrumentene. Ikke nødvendigvis sant. De har beholdt noe i hovedpanelet for at det skal være "kult". Dette er ett prosjekt som har pågått lenge, og en av tingene gründeren hadde lagt merke til, var at hovedpanelet skulle være der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Okay.. Jeg la bare merke at det så litt tomt ut etter 34 sekunder i filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ådæven! Tror jeg må invitere fruen på en Stocholms weekend! .. Men tror jeg unviker prat om hvilket hotell som venter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 [God ide ang å vente med å nevne hotellet,Espen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.