Gå til innhold

Chicago Midway, B757-200


Anbefalte innlegg

god kveld folkens :)

 

etter å ha lekt meg litt rundt på Chicago midway, en flyplass jeg ikke har besøkt på lenge, tenkte jeg det var dags å ta en titt innom der igjen.

 

Her er iallfall noen av screenshotsene jeg tok

 

fs92009-01-1219-09-53-43sharp.jpg

 

fs92009-01-1219-12-05-78sharp.jpg

 

fs92009-01-1219-12-34-24sharp.jpg

 

fs92009-01-1219-14-03-51sharp.jpg

 

EDIT: legger til enda ett :)

fs92009-01-1219-47-34-06sharp.jpg

 

Addons brukt i disse screenshots er som følger:

 

-Flyplass: FlyTampa Chicago Midway (KMDW)

-Fly: Captain Sim 757-200

-Skyer: Flight Environment som jobber sammen med Active Sky advanced

- Diverse World of AI fly

 

Håper bildene faller i smak :)

 

Ha en fortsatt god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yiiiihaaa.Herlig og se bilder fra Chicago Midway igjen.Flotte bilder av en rå maskin.Tar seg virkelig bra ut Delta med winglets.

 

Her har vi flydd masse til online ja.Husker spesiellt en 744 takeoff godt :grin:

 

Hehe, det var gode gamle dager vettu :) tror det var noen naboer som mista lit takstein på den take-off'en ja :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde stappa inn specs i bunn. Er du ikke enig i at det er litt mer ryddig? Så bra ut synes ihvertfall jeg. Nytelse først og fakta etterpå :grin: ;)

 

hehe' date=' ja, er faktisk enig med den. Tenkte ikke over det før du laga den tråden om bilder og info :) [/quote']Kanskje litt fint at Dag slapp meg inn på forumet til jul da :grin: Fint å kunne være til nytte her inne, og ikke bare en pest og plage som jeg sikkert var før :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lastet opp i BMP?

 

Nei' date=' bildet er lastet opp i .jpeg format, fikset litt på fargene og skarpstilt det i ett freeware bilde program som heter Gimp. [/quote']

 

Vel isåfall har Photobucket kovertert det til .jpg (det står det på "egenskaper" ;) )

 

Du bør laste opp i .JPG for best resultat ;):)

 

Fine Bilder :D

 

hehe, sorry, jeg som tok litt feil her.. bildene er tatt i .jpg format, bruker Fraps til å ta bildene med.

 

Takker uansett for tipset og kommentarene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...