Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 god kveld folkens etter å ha lekt meg litt rundt på Chicago midway, en flyplass jeg ikke har besøkt på lenge, tenkte jeg det var dags å ta en titt innom der igjen. Her er iallfall noen av screenshotsene jeg tok EDIT: legger til enda ett Addons brukt i disse screenshots er som følger: -Flyplass: FlyTampa Chicago Midway (KMDW) -Fly: Captain Sim 757-200 -Skyer: Flight Environment som jobber sammen med Active Sky advanced - Diverse World of AI fly Håper bildene faller i smak Ha en fortsatt god kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Detta var snacksy..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Takker for kommentaren Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så du hadde stappa inn specs i bunn. Er du ikke enig i at det er litt mer ryddig? Så bra ut synes ihvertfall jeg. Nytelse først og fakta etterpå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Så du hadde stappa inn specs i bunn. Er du ikke enig i at det er litt mer ryddig? Så bra ut synes ihvertfall jeg. Nytelse først og fakta etterpå :grin: hehe, ja, er faktisk enig med den. Tenkte ikke over det før du laga den tråden om bilder og info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Yiiiihaaa.Herlig og se bilder fra Chicago Midway igjen.Flotte bilder av en rå maskin.Tar seg virkelig bra ut Delta med winglets. Her har vi flydd masse til online ja.Husker spesiellt en 744 takeoff godt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Yiiiihaaa.Herlig og se bilder fra Chicago Midway igjen.Flotte bilder av en rå maskin.Tar seg virkelig bra ut Delta med winglets. Her har vi flydd masse til online ja.Husker spesiellt en 744 takeoff godt :grin: Hehe, det var gode gamle dager vettu tror det var noen naboer som mista lit takstein på den take-off'en ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så du hadde stappa inn specs i bunn. Er du ikke enig i at det er litt mer ryddig? Så bra ut synes ihvertfall jeg. Nytelse først og fakta etterpå :grin: hehe' date=' ja, er faktisk enig med den. Tenkte ikke over det før du laga den tråden om bilder og info [/quote']Kanskje litt fint at Dag slapp meg inn på forumet til jul da :grin: Fint å kunne være til nytte her inne, og ikke bare en pest og plage som jeg sikkert var før :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Utrolige flotte bilder! Grafikkmessig i toppklasse og realisme som får nakkehårene til å reise seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Takker så meget for kommentaren, Einar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Utrolig nice'e bilder Fikk lyst å dra tilbake til chicago nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har du lastet opp i BMP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har du lastet opp i BMP? Nei, bildet er lastet opp i .jpeg format, fikset litt på fargene og skarpstilt det i ett freeware bilde program som heter Gimp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Har du lastet opp i BMP? Nei' date=' bildet er lastet opp i .jpeg format, fikset litt på fargene og skarpstilt det i ett freeware bilde program som heter Gimp. [/quote'] Vel isåfall har Photobucket kovertert det til .jpg (det står det på "egenskaper" ) Du bør laste opp i .JPG for best resultat Fine Bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Har du lastet opp i BMP? Nei' date=' bildet er lastet opp i .jpeg format, fikset litt på fargene og skarpstilt det i ett freeware bilde program som heter Gimp. [/quote'] Vel isåfall har Photobucket kovertert det til .jpg (det står det på "egenskaper" ) Du bør laste opp i .JPG for best resultat Fine Bilder hehe, sorry, jeg som tok litt feil her.. bildene er tatt i .jpg format, bruker Fraps til å ta bildene med. Takker uansett for tipset og kommentarene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Første gang jer har sett highloader på 757. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.