Frode Skibrek Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tok opp ett tema på VATSIM-forumet som ble meget godt tatt i mot, og det ble også bra gjennomført. Når man legger ut screenshots, så er det ikke alle som automatisk vet flytype,sceneries ol. Prøv å inkluder dette i posten så man slipper gjentatte spørsmål i hver post om hva slags addon som er benyttet.Og at flere kan skaffe seg de gjeldende addons. Både freeware og payware skal selvfølgelig nevnes på lik linje. Håper forslaget mitt blir like godt tatt imot her som på VATSIM-forumet. Legger med Link til innlegget på VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nja dette var en god ide På en annen side kan det jo være litt kjedelig å få så få kommentarer :grin: Redigert/Uredigert gjelder vel også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva står foresten OBS for :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg tror ikke nødvendigvis det vil resultere i mindre kommentarer. Bare i at flere finner flotte fly,sceneries,osv. Det er ikke snakk om å skrive fulle fs-specs. Bare de "most featured parts" i bildene, feks er det bilde av en BA 747 på EGLL, så skriver man feks: Simulator: FSX eller FS 2004 Fly: PMDG 747-400 British Airways Scenery: Aerosoft Mega Airport Heathrow AI-trafikk: WOAI(Laget som link til produktenes hjemmeside/produsent). Skal selv også begynne å gjøre dette fra og med min neste bildepost her på fs.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg å Det må foresten være FS9 i ditt eksempel da AMA EGLL er kun for X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 God ide, skal begynne å gjøre dette fra og med min neste screenshot post og Hans Fredrik: Aerosoft Mega airport Heathrow er laget for både FS9 og FSX, det samme gjelder den nyeste UK2000 Heathrow extreme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 God ide' date=' skal begynne å gjøre dette fra og med min neste screenshot post og Hans Fredrik: Aerosoft Mega airport Heathrow er laget for både FS9 og FSX, det samme gjelder den nyeste UK2000 Heathrow extreme [/quote'] :blush: Da tok jeg feil version :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Back on topic please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.