Helge Sakkestad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 To bilder av en kommende paint Ris og ros ønskes PS: Er endel bugs, det vet jeg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 rette linjer, logo og kanter og sånt er jeg ikke erfaren nok til å vurdere. Men ideen er bra og valgt flymodell syns jeg passer så jeg ville nok luftet denne om jeg hadde mulighet. Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Takk for det! Den kommer nok på fs.no når jeg er ferdig Men det med stripene (spesielt bak) skal jeg rette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Utrolig bra Helge, veldig bra! Hvilken modell er dette til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Dreamwings (freeware) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jøss, denne så jeg ikke komme for å si det slik! :grin: Synes skyggen under elevators og langs stripene bak så noe rart ut, de bør nok fjernes for å få det litt mer "realistisk" med tanke på helhetsopplevelsen. Rart om skyggene skal være statiske når flyet svinger.. :grin: Registeringen bør også være en del av painten, og ikke være den som blir benyttet i FS. Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Registeringen bør også være en del av painten' date=' og ikke være den som blir benyttet i FS.[/quote'] er en annen font i photoshop :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kunne tenkt meg denne til B200 jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Har denne muligheten til å ta [LN-] ILS Approach :confused: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Denne flyr i dag for Widerøe med samme reg, LN-ILS. Og som registreringen tilsier, ble den brukt til blant annet kalibrering av ILS systemer. Frode: Avinor bruker i dag en B200 fra Sundt Air til å utføre samme oppgavene som LN-ILS utførte for Luftfartsverket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nice! Reiste med denne i går Søndag fra Førde til Oslo, dog med WIF livery og mange seter :blush: Såg den flaksa mot Sogndal i dag blandt annet :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.