Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noe må vi gjøre mens vi venter på godvær. Er i dette øyeblikk i holding over SSR VOR (Sisters Island) i Alaska. Juneau Intl. flyplass har for øyeblikket stengt da sikten er under minema, samt at skybasen ligger under MDA for vår klasse. Er ikke alltid like lett å lande på en flyplass uten ILS, spessielt ikke i Alaska hvor været er slik det er. Når vi tok av fra San Diago var det lettskyet pent vær.. Just a bit late I recon! Kommentarer taes imot med takk mens vi sirkler her oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva skal man si...? Forventer flere fra landingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fint bilde.Du får lykke til med approachen da p.s Continental har ingen 767-300ER :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan får du bildene så fine etter du har opplasta dem???? Jeg har photobucket og tinypic men etter jeg har lasta dem opp blir kvaliteten forværret betraktelig! Og ja, jeg har trykt på 1 giga files i photobucket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Vi lå i holding i 60 minutter i går i påvente av bedre vær. Sikten forbedret seg, men skybasen ble lavere. Etter to forsøk måtte vi si oss tapt til fordel for sikkerhet og flyverinstinkt. Vi måtte derfor sette kursen for Sitka, drøyt 7 min unna, som var satt opp som alternate flyplass. Ryktene gikk raskt på det lille stedet som så vidt har 10 000 innbyggere. Ville nesten tro at halve tettstedet var på plass for å se oss lande. De har hatt besøk av noen store flymaskiner da Sitka er en av USCG sine baser, men en 767 hadde de vist aldri sett! Etter en vellykket landing ble de 190 passasjerene sendt inn i ankomsthallen for avklaring på hva de ønsket videre da Juneau kom til å være stengt resten av dagen pga. været. Heldigvis går det daglige flyruter til og fra Sitka, en type "melkeruta" igjennom hele Alaska. De som skulle sørover fikk derfor plass på neste Alaska Airlines rute som var satt opp, det samme for de som skulle nordover. De som skulle til Juneau ble innlosjert på byens lokale hotell i påvente av bedre vær, da flymaskinen uansett måtte opp til Juneau for å plukke opp passasjerer som skulle tilbake til San Diago. Her er noen bilder fra Sitka: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Flotte bilder, godt du kom deg ned til sist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nydelig Ivar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dette var flotte bilder. Takk for oppfølgeren som gav oss enda flere flotte bilder:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Herlige bilder Ivar! Online eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Flott dette Ivar, skal begynne på den du ønsket igjen også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Fint bilde.Du får lykke til med approachen da p.s Continental har ingen 767-300ER :grin: Jeg vet' date=' men Level-D hadde ingen B767-200ER eller B767-400ER, så jeg måtte klare meg med det som er ca. midt på skalaen. :grin: Herlige bilder Ivar!Online eller? Stemmer, så og si alle mine turer går på VATSIM, så fram til at jeg ikke roter meg borti multiplayer med en eller annen kreativ sjel. :grin: Flott dette Ivar' date=' skal begynne på den du ønsket igjen også [/quote']Høres bra ut! Har mange turer som ligger på vent! :grin: Takker for kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.