Even Moe Egenes Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikke helt ferdig. Ideer og kritikk taes med ett stort takk. BTW, dette var første gang jeg prøvde AFCAD, og er blitt bedre nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Stilig! Merka meg at noen av byggningene var litt skeive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Både privat og millitær :crazy: Dette ser fint ut! Hva bruker du? (til å lage flyplassen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Takk! Både privat og millitær :crazy: Dette ser fint ut! Hva bruker du? (til å lage flyplassen) Bruker noe som heter AFCAD som er freeware. Og EZ-scenery til byggninger, med noe ekstra pakker fra AVSIM. Har ikke kommet lengre ennå.. Men fikser bare når jeg orker. Neste prosjekt blir en "terminal" for tropper som er i bevegelse til en aktiv krigssone. Har noen anbefalinger til noe sånt, så er det bare å slenge det ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dødstilig. Slikt har jeg sansen for og skulle gjerne hatt kunskapen til å lage scenery selv. Stå på videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er ikke vanskelig, du bare lager deg ett ca. utkast i hodet, lager AFCAD først, også plasserer du ut bygg som du selv vil med EZ-scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.