Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2009 [size:11pt]Noen små tilbakeblikk på 2008[/size] FSX har dundret avgårde trofast og knirkefritt hele året, og kvaliteten på flyene er flyttet mange hakk oppover. Mens det lenge var underdekning av gode fly, er det nå mange flere enn mitt visa-kort kan absorbere. Likevel er hangaren overfylt av godbiter, og alt for mange blir stående urørte. Noen fly har også nådd et kvalitetsnivå som setter tidligere toppfly helt i skyggen. Tør nevne Aerosoft F-16, som i mine øyne ligger aller øverst på skalaen. Like under kommer Aerosoft Hughes H-1B og RealAir Spitfire , som begge har tilført enormt mye flygerglede blant historiske perler. Etter disse hagler det med gode snadderfly, men de må finne seg i å leve litt i skyggen av førstnevnte. I 2009 er det mange interessante modeller på beddingen, og vi vil helt sikkert se at kvaliteten blir skjøvet enda lenger oppover. GODT NYTTÅR . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Her er det bare å bøye seg i støvet etter en forrykende kavalkade som neppe kan overgås med det aller første. Godbitene kommer som perler på ensnor og din måte å fange "øyeblikket" og finne de utroligste vinkler og motiver gjør at dette er en ren fryd for et tårevått øye. Siklet renner ut av kjeften og en kortslutning av tastaturet er overhengende jfoiw4+\\90\\+230i5kvåkå,0+ipklsmdvø oikjrg0t394+tåp,.pcæøslkjg0934t5 Oi fan... Lekkert Ernst, lekkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 flotte bilder fra en som alltid lever kvalitet, kjekt med noe annent en airliners her på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Utrolig flotte bilder! Mye fart og spenning, noen av de ga meg faktisk litt kiling i magen også, herlig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Her var det bare gobiter! Ja alle faktisk uten pause! Våkne til noe slikt gir en presser sola gjennom skynen! ..Og slik tykkelse på skylaget idag så blir det som å presse en fotball gjennom et sugerør! Men du klarte det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Dæven døtte ! Litt av en kavalkade. Får lyst til å fyre opp simmen selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Overflaten på F-86 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Røkk meg i barten Ernst! Du har en virkelig veloppfylt hangar med mye snadder i som kan slå ut pusten fra de fleste,akkurat nå ligger jeg på gulvet og hiver etter pust etter å sett denne velfylte kavalkaden! Regner med at visakortet ditt blir flittig brukt i 2009 :grin: Godt nyttår Ernie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 10. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2009 Ser at det leveres som vanlig kvalitet fra den kanten ja...må ha vært en fin romjul ser det ut som Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Johooo.Dette var flott og se på!Tusen takk Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hver gang Furuhatten legger ut bilder blir jeg i følge forloveden mer og mer skallet på hodet. En fantastisk fremvisning av de godbitene vi alle har kost oss med i løpet av året som gikk. Grått nytt hår,nei... godt nyttår skulle det visst være,Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2009 Du verden, her var det mange hyggelige tilbakemeldinger, jeg takker så meget :blush: . Kjempehyggelig at forumet syder av liv, nå på nyåret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.