Werner Rafteseth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Da var flyet akkurat installert, og det ser utrolig flott ut Nå skal jeg begrave meg i manualer, så da har jeg planen for helga klar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder Werner! Du får ha en god tur! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sier meg enig med Ivar. Dette var flotte bilder. Har dama selv, og skal også ta ett dykk i Pilot User Manual i løpet av uken som kommer.Tror FMCen blir det mest uvante, da jeg er mest vant til PMDG`s 737,747 og Level-D 767. Ser frem til bilder fra din første langtur og håper våre airways kanskje krysser hverandre en gang i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Meget flotte bilder av et fantastisk fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for kommentarer Nå er manualen printet, og jeg dykker nå ned i den. Jeg lovte meg selv da PMDG annonserte MD-11'n for noen år siden at min første tur skulle være Oslo - Singapore. Og jeg står ved det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder, Werner! Utrolig til detaljer i VC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for kommentarer Nå er manualen printet' date=' og jeg dykker nå ned i den. Jeg lovte meg selv da PMDG annonserte MD-11'n for noen år siden at min første tur skulle være Oslo - Singapore. Og jeg står ved det [/quote']Høres da ut som en flott tur. Changi skulle jeg egentlig til natt til i dag, men jeg orket ikke. Ble litt for lenge å holde seg våken da jeg fløy på VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Her er et par bilder fra en liten kort testtur før jeg vender nesen mot Singapore i morgen tidlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander.Rønning Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder, Werner. Det er helt tydelig og det går klart fram av bildene dine at PMDG har lagt ned fler tusen* timer arbeid i denne kørja. Men dersom jeg absolutt måtte velge en three-holer av den størrelsen, så må det nok bli L-1011! :whistle: *endret fra "hundre" til tusen. Jeg syns å huske at Bill Grabowski overleverte denne til PMDG for.. tja, cirka to år siden - hvis jeg ikke tar feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Flotte bilder av et flott fly Werner! Takk for cockpitbildene, du får den til å se virkelig nice ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Fredrick Abellera Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Utrolig flotte bilder Werner, spesielt cockpit bildene! Blir vel som å fly i virkeligheten når du spiller FS9 tenkter jeg meg, eller hva hehe. Er det forrestn FS9 eller FSX? Og hvor fikk du tak i det realistiske ENGM sceneryet? Var skikkelig nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Takk igjen for hyggelige kommentarer Dette er FS9. Sceneryet er i Norske Flyplasser-pakka som du finner i filbiblioteket her. Werner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torstein-lye Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ville bare minne om at der er faktisk allerede kommet ein oppdadering for FS9 og FSX Utgaven. Sjekk sida til PMDG under downloads! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.