Karl Mathias Moberg Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Etter å ha storkost meg med MD11en i FSX i noen måneder nå, var det morsomt å ha noen fler FPS i FS9 enstund. Er faktisk vel godt over ett halvt år siden jeg posta bilder her sist... Swiss 111 heavy fra JFK til Geneva. Legg merke til vinden og GS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Steike fine bilder :grin: 179 knop i rævva ja...ikke værst. Har 169knop som min beste,fra en Miami-chicago flight med 757. Er i skrivende stund i N.Y center airspace,med ICE689 enroute til Sanford Orlando.150knop x wind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Flotte bilder! MD-11 i Swissair farger er jo den fineste MD'n som fins! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelige bilder Dette er rett og slett et fantastisk fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelig, den flymaskina der er helt utrolig flott å se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Flott! MD-11 er bare verdens vakreste long-hauler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jo takk skal dere ha alle sammen! Annbefaler denne fuglen på det varmeste. Vel verdt hver eneste krone! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Swissair 111 var jo et fly som styrtet i 1998. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Utrolig flotte bilder, og heftig vind! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 7. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2009 Er selv på vei i motsatt retning, hdg 265, vind i FL360 er 292/169...det går trått ja, GS 339 nuter... (EGCC-KJFK) Flotter bilder foresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Swissair 111 var jo et fly som styrtet i 1998. Stemmer det, akkurat samme ruten dette. Hadde det i bakhuet når jeg valgte flightnummer. Swiss International har ikke lengre MD11 i flåten. Er samme fargene som den som gikk ner. Nevnte det ikke i starten, tenkte å se om det var noen som merka det. Var tenkt som en "minnes flight" eller noe i den duren. Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Detta vart bærre lækkert. Skal legge inn denne dama i kveld jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.