Jan Henrik Dahl Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Endelig er ventetiden over og tenkte jeg skulle legge ut noen screens etter å ha taxet litt rundt i FlyTampa's Kai Tak. orker ikke å begynne å fly det nå da jeg snart skal køye. Uansett, her er bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Alldeles nydelige bilder av et flott fly og scenery! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Gleder meg virkelig til å få denne jenta i stallen. Tror nok ikke hun klarer å erstatte "the Queen", men ikke lengt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nydelige bilder! Hvor finner man dette Kai-Tak scenaryet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Takker for kommentarene dette er et helt fantastisk fly rett og slett. Kai Tak sceneryet er laget av Flytampa og er etter min mening det aller beste flightsim sceneryet noen gang laget for flightsim. Det er også payware. Sjekk ut www.flytampa.com for mere info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Majestetisk flymaskin, rett og slett fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 MØKK.MØKK MØKKA FLY! :grin: Fine bilder Jan Henrik! Men jeg personlig liker jeg ikke flyet,men vil si gratulerer eller kondulerer til dere som skal fly det i simmen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 MØKK.MØKK MØKKA FLY! :grin:Fine bilder Jan Henrik! Men jeg personlig liker jeg ikke flyet' date='men vil si gratulerer eller kondulerer til dere som skal fly det i simmen :grin: [/quote'] hehe, takker Lars er vel greit å få begynne på noe nytt også, lære seg nye systemer og ikke bare fly 747, 757 og 767. Jeg syns McDonnell Douglas flyene er stilige, alt ifra MD-80 til MD-11. Men smak og behag :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det skal bli gøy å måtte lære seg MD-11 fra bunnen av,slik jeg måtte med 737 og 747 fra PMDG og Level-D 767-300ER. Nye utfordringer skader aldri. De lærer meg kun mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 MØKK.MØKK MØKKA FLY! :grin:Fine bilder Jan Henrik! Men jeg personlig liker jeg ikke flyet' date='men vil si gratulerer eller kondulerer til dere som skal fly det i simmen :grin: [/quote'] hehe, takker Lars er vel greit å få begynne på noe nytt også, lære seg nye systemer og ikke bare fly 747, 757 og 767. Jeg syns McDonnell Douglas flyene er stilige, alt ifra MD-80 til MD-11. Men smak og behag :grin: Jo er enig.Lærte med desverre Wilco Airbus.Men de er jo fulle av bugs.Sid satrs som mangler osv..hyppige ctd,dive of death,på decent osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lekkert! Takker for herlige smakebiter av flott fly, og scenery - ingen tvil om at MD-11 nok må testes ut etterhvert ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser nydelig ut Gleder meg til helgen! Da blir nok VISA'n trukket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 7. januar 2009 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2009 Flotte bilder, og til dem som snakker om at denne damen ikke klarer å stille opp mot "the Queen"..har jeg følgende å si; PMDG 747 er gått i hangaren for avlusing og det kanskje for godt:) Har begge MD11, FS9 og FSX så nå er det kun denne som blir tatt ut "for a spinn"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 takker for kommentarene folkens Det er vel ingen tvil om at dette er en av de aller beste flyene som noensinne har blitt lansert for flightsim serien. Bortsett fra et lite problem med nesehjul dørene er dette flyet helt perfekt i min mening, selv om jeg ikke har begynt å operere alle systemene enda. Nå er ikke jeg noen pilot, men når man håndflyr denne doningen så føles det meget realistisk for min del iallelfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Henrik Dahl Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Holder på med tutorial flighten fra EGLL til LSZH nå, og kan bare si at jeg er helt utsatt av hvor fantastisk bra all automatikken og systemene er modellert i dette flyet.. jeg har rett og slett ikke ord for å beskrive det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den flymaskinen er bedre til å posere enn den er til å fly! :whistle: Haha. Helt enig. Blir mye lesing nå ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.