Gå til innhold

Selger mobiltelefon: Nokia N78


Anbefalte innlegg

Hei og hå! Sabla lenge siden sist jeg har vært her, og får vel nesten først si et lite hei og godt nyttår til alle sammen! :)

 

Har ikke så mye med flyvning å gjøre, men er vel solgt slikt her før og?

 

Over til saken, har tenkt å selge min mobiltelefon nå. Det er en Nokia N78 i farge Cocoa brown, som fremstår i nesten strøken tilstand (har kun et par hakk på seg, se bilde). Har oppbevart den i et skinnfutteral stort sett hele tiden (dette følger også med).

Dette er en telefon som har alt du trenger. 2,4 tommers skjerm med 16,7 mill. farger, 3G og HSDPA (3.5G, eller super-/turbo-3G som det også kalles. Mange fancy navn) quad-band, WLAN, radio, mp3-spiller, 3,2 mpx kamera med autofokus Carl-Zeiss optikk (tar ganske greie bilder), innebygd GPS som funker veldig bra (følger også med 3 mnd. navigasjon jeg ikke har brukt, med norsk stemme osv.), FM-sender (sender ut det som spilles på mp3-spilleren som radiosignaler, veldig kult), stereohøyttalere, N-GAGE spill med imponerende grafikk..(med mer). Denne telefonen har Symbian S60 operativsystem med FeaturePack 2, som innebærer en hel del nye funksjoner samt ulike effekter og grafikk på menyene (kan jo skrues av om ønskelig).

Dette er en telefon som har alt. Komplett oversikt over funksjoner kan du se her på Nokia sine egne sider: http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-n78/spesifikasjoner

Har aldri hatt noen problemer med den. En virkelig bra mobiltelefon! Sjekk ulike demonstrasjoner på YouTube også.

 

I pakken følger det med:

  • Telefonen og batteri
  • Lader
  • 2GB minnekort (støtter microSDHC-minnekort, og disse går vel opp til 16 eller 32GB)
  • Micro USB-kabel for tilkobling til PC
  • Originalt headset med kontroll for å styre musikken
  • DVD med noen programmer og greier
  • Skinnfutteral
  • Instruksjonsbok

Har satt prisen til 2000 kr, da betaler jeg frakten og skinnfutteralet følger også med (er ikke med i salgspakken originalt. Har en verdi på 199 kr). Vil si det er en veldig grei pris.

 

DSC02754.jpg

 

Mørkebrunt bakdeksel.

DSC02741.jpg

 

Fargene her ble litt rare pga. blitzen, men fronten er altså helt sort (som på første bilde).

DSC02755.jpg

 

Her kan dere se hakkene som er i toppen av telefonen. Det er også ei lita ripe på skjermen, ca. 0,5 cm lang, men klarte ikke å få noe bilde av det. Har veldig liten betydning.

DSC02746.jpg

 

Om det er noe du lurer på, spør i vei... Om du vil ha flere bilder, info eller noe slikt er det bare å si ifra!

 

Mvh.

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...