Roald Hansen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vi med noen år på "flybaken" har sett denne mange ganger - plassert "i stollommen foran deg" da -200 var arbeidshesten. Ikke noe laminert utgave - solid plast skulle det være på den tiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tror faktisk jeg har ett par slike liggende jeg og ett eller annet sted på loftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hei hei, fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Utrolig flott! Denne skal printes ut og plasseres i stol lommen foran meg! :grin: Artig at det står "Boeing 737 Jet", stod det "Fokker F-27 Turboprop" også? :grin: Noen som har slike nostalgiske gjenstander fra noen av de andre flymaskiner som har vært i flåten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Skal prøve etterhvert å få scannet inn en del eldre materiell jeg har liggende, bl.a. reklame og div. fra Braathens SAFE: B737-500 og B737-400, samt en del fra Scanair, Premiair osv osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kjempe Lars! Det ser jeg virkelig fram til! Spessielt nyskjerrig er jeg på Premiair! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 He he, ja det er morsomt og sitte å mimre over slike ting. Tittet bl.a. gjennom gode gamle duty-free/taxfree-lister, de gangene man reiste "charter" med BU, gamle Sterling (B727), Scanair, Premiair osv osv. Skal også ha noe materiell fra BU sin B767, samt gamle gode "papirbilletter" fra x antall ruteflyvninger med BU. Da krysset jeg alltid fingrene husker jeg, for at det ble B734 og ikke B735 - he he.. Utrolig morsomt, men ikke hold pusten! Jeg har ny maskin på vei inn snart, og så installere en ny multifunksjonsskriver (scanner/kopimaskin/skriver) som jeg har hatt liggende ubrukt og ny 1.5 år - men når dette er på plass: DA skal jeg scanne inn til jeg ser "mannen" med ljåen (eller deromkring) :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Morsomt med slik, nå er jeg riktignok ikke gammel nok til å ha vært borti disse tingene men syns det er veldig morsomt Fant et rutehefte fra SAS på et loppemarked for en tid siden som sagt tidligere ikke laminert papir men ren plast Tror dette er fra 60/70 tallet, står ikke noe årstall med Caravelle blant annet er på aircraft listen. Fant også en gammel Scanair billettveske som jeg slang med på kjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.