Gå til innhold

Braathens SAFE-nostalgi

Roald Hansen

Anbefalte innlegg

He he, ja det er morsomt og sitte å mimre over

slike ting. Tittet bl.a. gjennom gode gamle duty-free/taxfree-lister, de gangene man reiste "charter" med BU, gamle Sterling (B727), Scanair, Premiair osv osv. Skal også ha noe materiell

fra BU sin B767, samt gamle gode "papirbilletter" fra x antall ruteflyvninger med BU. Da krysset

jeg alltid fingrene husker jeg, for at det ble B734 og ikke B735 - he he.. Utrolig morsomt, men ikke hold pusten! Jeg har ny maskin på vei inn snart, og så installere en ny multifunksjonsskriver (scanner/kopimaskin/skriver) som jeg har hatt liggende ubrukt og ny 1.5 år - men når dette

er på plass: DA skal jeg scanne inn til jeg ser

"mannen" med ljåen (eller deromkring) :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med slik, nå er jeg riktignok ikke gammel nok til å ha vært borti disse tingene men syns det er veldig morsomt :)

Fant et rutehefte fra SAS på et loppemarked for en tid siden som sagt tidligere ikke laminert papir men ren plast :)

Tror dette er fra 60/70 tallet, står ikke noe årstall med Caravelle blant annet er på aircraft listen. Fant også en gammel Scanair billettveske som jeg slang med på kjøpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...