Vegard Mardahl Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 God kveld i stua. I dag legger jeg ut fire bilder fra den siste tida. Bildene er lett redigert og kritikk mottas med takk som vanlig Irriterer meg at bildene blir i annen str. så under er linker for dere som vil se full størrelse. Bilde Bilde Bilde Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Dette var flotte bilder,Vegard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det første var stilig! Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Likte alle bortsett fra nr 2! Synest ikke det var fint pga. svart hvit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Tusen takk, settes pris på Sindre: synes selv det er litt mer fres over bildet når det er svart/hvitt, men smaken er som baken -altså delt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Flotte bilder, bilde 3 var råbra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Flotte bilder Vegard, men det har jeg vel sagt før på disse bildene Hm, lurer på hvem som hjalp deg med AA jeg? (H) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bra Vegard!Likte det svart/hvit bilde,litt spesielt det. Ellers var alle meget bra!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tror du må endre på overskrifta! hehe:P Liten leif bare. Ble visst offtopic dette -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Flotte bilder! Tror jeg skal endre det personlige bildet mitt på MSN, størrelsen er jo perfekt, minisize! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.