Tor-H Bergseng Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tok dette bildet på vei fra Warsawa til Gdansk. Embraer er veldig nytt for men må si det er veldig behagelig å fly. Bildet er tatt under innflyvning til bane 29 i Gdansk. Bildet er såklart uredigert. Kritikk mottas med glede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 :whistle: :whistle: Er dette payware? Eventuelt hvilken utvikler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Wilco Publishing E-jets finner her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Stemmer det Må si jeg er overrasket over den pakka, har stort sett bare hørt dritt om wilco sine produkter men jeg syns den er veldig behagelig å fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har store problemer med Vista og Wilco 737 PIC . Vil ikke funke. Men Wilco A380 funker flott sammen med vista. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Stemmer det Må si jeg er overrasket over den pakka' date=' har stort sett bare hørt dritt om wilco sine produkter men jeg syns den er veldig behagelig å fly [/quote'] Tenker kansje på Abacus du? Frode: Jeg har overhodet ingen problemer med PIC og vista.. innstalert feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Når det gjelder 737pic og vista, så må du starte med ett annet fly. Feks, velg at du skal starte på ENVA, så velger du Cessna som fly, når alt er loadet og du står på gate på ENVA velger du 733'en. Slik må jeg gjøre det for at det skal fungere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 tenker nok på wilco, spesielt bussene som jeg ikke har tatt sjansen på å presse inn i budsjettet :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Stemmer det Må si jeg er overrasket over den pakka' date=' har stort sett bare hørt dritt om wilco sine produkter men jeg syns den er veldig behagelig å fly [/quote'] Tenker kansje på Abacus du? Frode: Jeg har overhodet ingen problemer med PIC og vista.. innstalert feil? Kan ikke installere feil vet du. Flyet kommer tross alt med installer....Skal godt gjøres å klare å drite seg ut på installasjonen da,gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.