Tore Urvik Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I skrivende stund er det MYE ATC på i Norge! Vi snakker om følgende: Bodø Control Bodø APP Bardufoss APP Evenes APP Tromsø APP Alta TWR Bodø TWR Tromsø TWR Skagen AFIS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ett aldri så lite utsnitt av hvordan det ser ut i Nordnorge for tiden;) ENAT_TWR - online - Anders Merch Grønmyr (training) ENBD_CTR - online - Christian Sager ENBO_APP - online - Bobbo Kristoffersen ENBO_TWR - online - Øyvin Sommer ENDU_APP - online - John A. Moen ENEV_APP - online - Andreas Nysveen ENSK_TWR - online - Per-Kristian Jensen ENTC_APP - online - Tore Urvik ENTC_TWR - online - Jakob Arne Brønstad Håper dette inspirer piloter til å ta turen til en eller flere av mange mulige atc dekkede destinasjoner . Ha en fortsatt fin Jule-Kveld:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg utfordrer aktive vatsimpiloter til å gjøre en bevegelse innenfor en av disse flyplassene før NAX443. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ser det er lite med trafikk... får evl fly litt jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Skulle gjerne vært ute med noe å flakset og flydd, men jeg sitter "landfast" hos dama pga at Team Trafikk valgte å kun kjøre busser frem til klokken 1730. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Men Frode da, hvorfor la seg begrense seg til hva Team Trafikk gjør, når man selv kan fly? :grin: Uansett, markedsføringen virker, det er nå 6 fly i bevegelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Anbefaler alle å som sitter å ikke gjør noe nå Utrolig kult vær også! G40 kts på ENEV under takoff + at en og vær av ATC'ene oppe i nord er utrolige dyktige! det skal dere ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Men Frode da' date=' hvorfor la seg begrense seg til hva Team Trafikk gjør, når man selv kan fly? :grin: Uansett, markedsføringen virker, det er nå 6 fly i bevegelse... [/quote'] Kan alltids GÅ fra Strindheim til Heimdal (17 KM )så jeg får flydd.... har gjort det før.... Riktignok fordi røykpakka lå igjen der oppe. Faktisk en flott tur . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.