Kjartan berg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Norwegian´s nye 737 LN-KHB (KHB = mitt navn ) Fortsatt godjul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Takk for info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva var meningen med denne posten? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Norwegian´s nye 737 LN-KHB (KHB = mitt navn ) hæ? :confused: Stiller samme spørsmålet som Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er ikke KHC nyest forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er ikke KHC nyest forresten? Tror nokk det er 738 LN-NOE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg tenker på av -300'ene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva var meningen med denne posten? :crazy: Stiller det samme spørsmålet..?!?!.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg tenker på av -300'ene. Åja, ja da stemmer vel det! Ja var var egentlig meningen?? Forsøpling spør du meg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er ikke KHC nyest forresten? Tror nokk det er 738 LN-NOE Hvorfor kan dere ikke bare avsløre bokstavene istedet for å skrive bare LN-NOE? :grin: Flyet blir vel etterhvert bare kjent som etteellerannet-maskina :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sorry Frode. Men jeg går alltid på Regs når jeg skal ha et fly . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Den heter jo NOE....... men hva? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du har fått med deg at maskinen faktisk heter LN-NOE? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du har fått med deg at maskinen faktisk heter LN-NOE? :grin: Han bare tuller Jeg syns den var morsom frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gleder meg til å se denne paintet til PMDG 737-800. Håper Paulo Fernandes kan ta jobben. Har vel ett vagt håp om at Paulo hadde orket å painte alle kommende og eksisterende fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartan berg Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 unnskyld for dom :blush: post men syntest det var litt artig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gleder meg til å se denne paintet til PMDG 737-800. Håper Paulo Fernandes kan ta jobben. Har vel ett vagt håp om at Paulo hadde orket å painte alle kommende og eksisterende fly. Han sa at han hadde slutta å painte gratis.. :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg kan berkrefte at den siste 800 til norwegeien har reg LN-NOE. Da jeg boardet via gate 28 på OSL lille julaften sto denne to gater lengre bort, og imellom sto intet mindre en LN-NOD :grin: Men at SAS skulle snyte meg for 700WL er utilgivelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg holder på å lage paint , riktignok LN-NOF da, men er jo bare å endre den siste bokstaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 A tiny little line :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.