Tommy Bernes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 ......vises det et program om Yrkesflygere på discovery Channel klokka 15 for de av dere som har ledig tid da, er det sikkert kjekt å få med seg.. Beskrivelse fra Discovery: -------------------------------------------------------------------------------- [size:14pt]Ekstreme maskiner[/size] [size:11pt]Dristige flygere[/size] Vi møter yrkesflygere som utviser en slik entusiasme at flyferdighetene deres virkelig blir satt på prøve. Vi flyr ved siden av redningshelikopterpiloter i Alaska. -------------------------------------------------------------------------------- Ha en ellers så riktig flott jul! og fly mye og nyt tiden man har fri! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Takkar for informasjonen. Dette må vel nesten sjåast tenkjer eg. Så får dei andre i heimen berre godta at all anna juleaktivitet vert sett til sides :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nokon som veit kva programmet heiter på engelsk, og om eg finn det på YouTube eller Google Video? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Extreme machines heter nå programet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Hei! Programmet heter i alle fall Extreme Machines, akkuratt hva episoden heter, det kommer eg ikkje på i farten Du får gjøre et søk, du finner den nok EDIT: ser Erik var før meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Extreme Machines - Bold? Pilots. * Tough? * Brave? * Furious? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Eller bare pilots Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Lite tips: Sjekk TV-guiden i Her & Nå eller Se & Hør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 "Extreme Machines: Daring Aviators" heiter programmet, men ingen som har gidda å leggja den ut på nettet, Simpsons og anna tull er tydeleg viktigare i følgje nokon . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.