Even Moe Egenes Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tok en tur i natt med en gammal 747 fra SAS. Turen gikk fra Bardufoss, hvor jeg skulle ante jeg ikke. Satt bare på a/p og gikk i sengs. Våkna ved den amerikanske kysten og bestemte meg for NY, JFK eller LaGuardia? JFK! Plutselig under landing så kræsja fs.. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Var ikke lite disse bildene tapte seg her inne nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Er dette en 747-200? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Var ikke lite disse bildene tapte seg her inne nei.. Får legge de inn i arkivet. Bedre størrelse på bildene der. Skjønner ikke at du gidder å poste her.... Photobucket eller Imageshack sier jeg bare.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.