Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med å overbevise en?


Hans Fredrik Sunde

Anbefalte innlegg

Litt uvanlig post :grin:

menmen

 

På youtube, har jeg en video som heter:

 

"FSX Antonov 225 Landing on Short Runway"

In this video I land on Hamar Airfield, Stafsberg (ENHA) with the biggest plane in the world; The Antonov AN-225 Mirya. And I made It :D

 

Det er en som har kommentert følgende:

wrong thats not the biggest plane in the world a arbus a380 is way bigger

 

Jeg har jo svart han med at AN225 er større, men han gir seg ikke...

 

SPØRSMÅL:

Antonov 225 ER større en A380, ikkesant? :crazy:

 

Andre som vil hjelpe meg med å overbevise han/evt hun? :grin:

 

Link til Vid: http://www.youtube.com/watch?v=Ptu4nLgMnqQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar postet.
Haha you stupid fucked up retard..

The A380 is big' date=' and it is an Airbus, but that aint making it the biggest! I'm fat, and norwegian, but that aint making me the worlds fatest!

If you search the web, what do you find? That the An225 is bigger!!!![/quote']

 

Den første linjen i innlegget ditt er alltid bra å ha med når du skal overbevise noen. Det gir dine argumenter større tyngde og du fremstår som mer saklig. Genialt! :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mest bare det er veldig synd at Youtube blir ødelagt av umodne kranglefanter. En og annen god diskusjon finnes, og naturlig nok er det mye samlet kunnskap der, men det drukner jo fullstendig i kampen der fjortisser bruser om kapp med fjærnene sine, og hvor det er om å gjøre å si flest ord de ikke tør å si til mamma.

 

Oppsummert, passer det gode gamle ordtaket:

 

Arguing on the internet is like participating in the paralympics, even if you win, you're still a retard....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg kan ikke skjønne hvorfor du gjør det Even... :whistle:

 

Men ja, jeg har jo en viss forståelse for at man kan bli revet med, og unge menn er vel gjerne litt raske på avtrekkern også. Men det spørs bare om ikke en link til Wiki, eller bildet som kom her i tråden, kunne vært et vel så effektivt virkemiddel som en god porsjon personhets fra det hemmelige vokabularet..?

 

Jeg tror i hvertfall det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...