Hans Fredrik Sunde Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Litt uvanlig post :grin: menmen På youtube, har jeg en video som heter: "FSX Antonov 225 Landing on Short Runway" In this video I land on Hamar Airfield, Stafsberg (ENHA) with the biggest plane in the world; The Antonov AN-225 Mirya. And I made It Det er en som har kommentert følgende: wrong thats not the biggest plane in the world a arbus a380 is way bigger Jeg har jo svart han med at AN225 er større, men han gir seg ikke... SPØRSMÅL: Antonov 225 ER større en A380, ikkesant? :crazy: Andre som vil hjelpe meg med å overbevise han/evt hun? :grin: Link til Vid: http://www.youtube.com/watch?v=Ptu4nLgMnqQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Google is your friend http://telstarlogistics.typepad.com/photos/uncategorized/2007/03/14/429pxgiant_planes_comparison.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 mange takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kommentar postet. Haha you stupid fucked up retard..The A380 is big, and it is an Airbus, but that aint making it the biggest! I'm fat, and norwegian, but that aint making me the worlds fatest! If you search the web, what do you find? That the An225 is bigger!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Fredrik Sunde Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Bra den... synes min første også var bra :grin: "I am sorry to hear about your incompetance" :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ledde litt når jeg så den første gangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tror ikke denne "overbevisnings-kampanjen" har noe for seg. Fyren har bevist sin inkompetanse i saken fra første stavelse, så en konkurranse i utskjelning har ingen hensikt. Noen er også veldig trege med å innse at de har tatt feil; noen som kjenner seg igjen? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Virkelig konstruktivt må jeg si! :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kommentar postet.Haha you stupid fucked up retard..The A380 is big' date=' and it is an Airbus, but that aint making it the biggest! I'm fat, and norwegian, but that aint making me the worlds fatest! If you search the web, what do you find? That the An225 is bigger!!!![/quote'] Den første linjen i innlegget ditt er alltid bra å ha med når du skal overbevise noen. Det gir dine argumenter større tyngde og du fremstår som mer saklig. Genialt! :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe.. hater når folk er sta ser du.. tro meg, det har gått hett for seg på en av videoene mine.. skal si det kom noen regler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kort rullebane? Noe så frekt!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Går hele denne saken utpå at han sier at et fly er større enn et annet, og så stemmer ikke det? Tanken krysset meg at denne karen sikkert sitter og ler seg skakk av at noen skjeller han ut pga en slik kommentar, men det stemmer sikkert ikke! Var nok bare en dum tanke;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det motinnlegget ditt er jo noe av det verste eksempelet for fjortisdiskusjon da, så veit ikke helt hvor overbevisende det hadde vært for min del... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg syns mest bare det er veldig synd at Youtube blir ødelagt av umodne kranglefanter. En og annen god diskusjon finnes, og naturlig nok er det mye samlet kunnskap der, men det drukner jo fullstendig i kampen der fjortisser bruser om kapp med fjærnene sine, og hvor det er om å gjøre å si flest ord de ikke tør å si til mamma. Oppsummert, passer det gode gamle ordtaket: Arguing on the internet is like participating in the paralympics, even if you win, you're still a retard....." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Flte meg litt truffen av de to siste her :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hmmm, jeg kan ikke skjønne hvorfor du gjør det Even... :whistle: Men ja, jeg har jo en viss forståelse for at man kan bli revet med, og unge menn er vel gjerne litt raske på avtrekkern også. Men det spørs bare om ikke en link til Wiki, eller bildet som kom her i tråden, kunne vært et vel så effektivt virkemiddel som en god porsjon personhets fra det hemmelige vokabularet..? Jeg tror i hvertfall det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er jo egentlig en veldig typpisk youtube krangel det der, folk går litt for langt å overdriver ved å kalle folk ting. Men la nå han tro at A380 er større, er jo ikke verdens undergang at en i ett land du ikke vet om mener at A380 er det største flyet i verden. Ingen som dør av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.