Knut Brox Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Jeg har kanskje tenkt å kjøpe Flight SimYoke USB hos http://www.rmtrading.no/default.asp?DepID=29&MenID=29&ArtID=3 Jeg har ikke tenkt å kjøpe meg pedalene med en gang(senere når d blir bedre med penger). Men d jeg lurte på var om d gikk ann å omprogrammer tasten til at noen fungerer som ror? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Andreas Olssøn Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Ikke noe problem. Tenkte du å ha sideroret på stikka? Isåfall skal ikke det bli noe problem. Med CH's manager kan du kan du knytte tastaturet til yoken. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Aalmo Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Vel å bra det, men hvor gunstig er det egentlig å ha roret knyttet til en tast? Da blir det enten fullt rorutslag eller ingenting da. Eller? Noen som har Yoken uten rorpedalene, og kan komme med innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Andreas Olssøn Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har yoken, uten pedaler. Det går helt fint, da man bruker "auto-cordination", eller hva det nå heter... Å ha et av rorene på stikka synes jeg hadde vært velig klønete og uvesentlig. Jeg tror du ville ha flydd mer ukordinert om du skulle sitte der å styre sideroret på stikken, en om å ikke bruke sideror i det hele tatt [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hmm.. Jeg har både yoken og pedaler, så jeg har ikke prøvd dette. Men det skal gå bra som Karl Andreas sier å bruke auto-cordination eller hva d nå heter. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Men jeg annbefaler deg etter tiden å innvestere i pedaler. Da det blir enn så realistisk [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Aalmo Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jo, er vel greit å bruke autocoordination til cruise. Men hva gjør du når du taxer, samt lander og tar av i sidevind? Tastaturet kan vel funke greit nok til taxiing, men det var mer i sidevind jeg lurte på om det ikke ble litt upraktisk med fullt utslag eller ingenting. Det funker vel dårlig med autocoord. under approach når du ikke kan bruke roret, eller er det ikke sånn autocoord. virker? Må nesten grave å spørre litt, for en fattig student har jo ikke råd til både yoke og pedaler [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Kanskje jeg blir nødt til å tenne spareblusset helt til jeg får råd til begge deler :-/ [ 09-01-2002: Endret av: Gisle Aalmo ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Karla og Steffen; Det heter auto-coordination [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.