Gå til innhold

Hvilket virtuelt flyselskap er dere med i?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vervet meg inn i et såkalt virtuelt flyselskap nå for en tre ukers tid siden. Det er helt nytt, og det var en engelsk fyr fra Sheffield som ga meg ideen om å bli med.

Vi ble kjent med hverandre da jeg hosted et game på Zone.com, der rundtur rundt om på vestlandet stod på menyen. Hørtest kjekt ut fordi det gir flightsim litt mer mening ved at en kan fly sammen og gjøre oppdrag. At en avlegger flight-report og screenshots hver gang gir mulighet for vurdering fra de som har mer erfaring i VA-et.

Å sende flightvideo går også fint, siden de er såpass små filer. Har fått masse gode tips til nå, og det har vært veldig lærerikt og spennende.

Er dere andre med i noe virtuelt flyselskap, og hva er i såfall internett-adressen til deres selskap?

Mitt er på www.pakways.com. Vi er nå 10 stk. , der jeg foreløpig er eneste norske. Sjekk den ut hvis dere finner det interessant, det er åpent for de 10 stk. gjenværende stillingene!

Mvh Stian B

Randaberg, Stavanger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Martin Skaatun:

Luftforsvaret, Coast Air og Braathens...

Hei!

Er selv med i Virtual Coast Air, og det er bare lov til å vere med i ETT SEKUNDÆRT flyselkap i tillegg til VCA.

Mener selv at visst du er ute etter realisme så er VCA det beste selskapet, linken står over her tror jeg, visst ikke, så er den www.virtualcoastair.com

Og Stian, linken din funka ikke

[ 07-01-2002: Endret av: Arild Oldervoll ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEY! finnes det ikke no sånt som

"Virtual crash allowing airlines 4 amateurs"???

der hadde jeg sklidd rett inn.. hehe... men seriøst assa, finnes det ikke no sånn flygreier for amatører?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ta av, men ikke lande... hehe.. derfor er sjøfly min spesialitet.. hehe... eller... jeg kan lande, men jeg treffer aldri rullebanen.. enten så lander jeg i et boligomårde i nærheten, og taxer bort til flyplassen.. hehe... eller så går det rett i bakken...

[ 07-01-2002: Endret av: hans schøyen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av hans schøyen:

jeg kan ta av, men ikke lande... hehe.. derfor er sjøfly min spesialitet.. hehe... eller... jeg kan lande, men jeg treffer aldri rullebanen.. enten så lander jeg i et boligomårde i nærheten, og taxer bort til flyplassen.. hehe... eller så går det rett i bakken...

[ 07-01-2002: Endret av: hans schøyen ]

Har du prøvd å bruke GPS`en i flightsimmen, bruke en rwy med ILS, og begynne å line opp (flyve slik at du har rullebanen rett foran deg) litt tildig, justere farten for landing/approach, burde gå, eller fly etter noen forsøk!

(Kan du å bruke ILS?)

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...