Gå til innhold

FS-Treff/julebord i Stavanger?


Even Moe Egenes

Anbefalte innlegg

Ser de setter opp i Trdh. og Bodø, så da syns jeg vi i Stav. også kunne prøve å få til noe. Hvis oppmøte er positivt, går det ann å prøve å finne ett lokale. Kan alltids prøve å finne noe på flyplassen eller i Stav. sentrum. Evt. Sola flyklubb sitt teori rom!

 

Noen som er positive? Mulig vi må spytte i noen kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner.

 

Men hvorfor ikke få til noe med Espen Revheim

på Fly museumet noe lignende FS TREFF med åpen sim. Snakking. litt flying på sim og data og konkuranse. EVENTUELT et SVG FS LAN! på museumet. Det hadde jo vert kjekt:D!

 

EDIT: Drok dette kansje litt langt nå:D Lærte nemlig på skolen i dag at man skal begynne me noe lite og utvikle hvis det finnes muligheter.

 

Skal vi ha noe på museumet må vi snakke me de som holder til der og Espen med sim.

 

Hvis vi får en eller annen fin pris på opplegget så kan vell pengene gå til Museumet,mat og sim ellr noe sånt, hvis Espen er grei:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide Aleks, tenkte ikke på at museet bare har søndagsåpent. Hadde vært flott å fått til det i museet. Litt LANing, fly prat. kikke på flyene. Kan kansje bli noe av det! Hvis interessen melder seg for de her som bor i Stavanger, så kan jeg fyre av en mail eller flere.

 

Ang. finansiellt: Vi må kunne tilby flymuseumet noe, med mindre de er villige til å låne oss lokaler gratis.

Mat?

Salg av:

#1, Mat?

#2, Drikke (ikke alkohol, selfølgelig)

#3, annet.

 

Aleks, du stiller opp;) Få med deg Petter og Sverre isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide Aleks' date=' tenkte ikke på at museet bare har søndagsåpent. Hadde vært flott å fått til det i museet. Litt LANing, fly prat. kikke på flyene. Kan kansje bli noe av det! Hvis interessen melder seg for de her som bor i Stavanger, så kan jeg fyre av en mail eller flere.

 

Ang. finansiellt: Vi må kunne tilby flymuseumet noe, med mindre de er villige til å låne oss lokaler gratis.

Mat?

Salg av:

#1, Mat?

#2, Drikke (ikke alkohol, selfølgelig)

#3, annet.

 

Aleks, du stiller opp;) Få med deg Petter og Sverre isåfall.. [/quote']

 

Jada, jeg stiller opp. Petter er iallefall med nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Vi kan sikkert få til et treff på museet, i kaffibaren 718 sqv? dere skulle meldt dere inn i museet!!, dette ser liksom ut til å bli et samlingspunkt for sim'ere i distriktet. Kontakt meg eller Espen, eller ta turen ut på mandag kveld, så kan vi se hva vi får til :-)

(jeg kan ordne med innmelding, hvis dere ikke er medlemmer fra før da?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. finansiellt: Vi må kunne tilby flymuseumet noe, med mindre de er villige til å låne oss lokaler gratis.

Mat?

Salg av:

#1, Mat?

#2, Drikke (ikke alkohol, selfølgelig)

#3, annet.

Hei vi i museet har jo tenkt på dette selfølgelig , som nevt på dette forum.

Det dere må tenke på er at vi har brukt over 300,000.-nok og over 1000.- timer på å sette simulatoren i drift ,vi ønsker jo ikke å gi vekk timer og ikke få noe igjen for det arbeide vi har lagt ned for å skape et godt FS miljø i Stavanger.

dermed ønsker jeg at dere slår dere sammen med oss og lar eventuelle intekter på dette gå til museet slik at vi ikke stopper her, men kan bygge mer en bare en simulator. vi har lagt mye arbeide ned i å forklare styre på museet at utgiftene vi har og har hatt, skal kunne dekkes inn igjen med div arangemang.

Dermed mener jeg at slike arangemang i Stavanger bør skje i sammarbeid med oss.

 

Vi har lokaler som er mulige å leie og simulatoren + andre kontakter slik at dette er mulig ,men jeg vil også kopiere dennne meldingen fra PM til forum fordi jeg ikke ønsker at andre skal skumme fløten av det arbeide vi i museet har lagt ned. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er et innlegg jeg skev 13.11.08 09:40 """hei alle dere her inne vi lurer på hvor mange som er klar for å leie denne simmen vår slik at vi kan lage et opplegg for å ta i mot dere, kan dere svare her om ca antall timer dere ønsker og hvor mange dere er så hadde det vært en god pekepinne for oss om hvor mange vi skal lære opp for å drifte simmen for dere.

++ dere som bare vil ta en titt

får vi bra respons her så skal vi se på andre opplegg også

slik som tur opp i tornet på sola/radar + omvisning + heliflyvning + omvisning på heli sim OSV så vær grei og skriv noe til oss slik at vi vet om dette er noe vi kan arangere:-)

 

håper at dere er fornøyd med at vi prøver å lage et sim miljø + et miljø for andre arofile her på sola :-)"""

 

Og da mener jeg at det er naturlig å høre med oss først før man begynner å invitere på nett,spesielt når det er snakk om omvisning og simulator på museet uten at vi er informert eller at dette er diskutert med oss, selfølgelig stiller jeg meg positiv til slike opplegg, men av ren høflighet ville jeg ha unersøkt litt mer før jeg gikk ut på nette med invitasjoner.

et slikt opplegg er selvfølgelig kjempe spennende og gøy, men oplegget rundt slik som økonomi ønsker jeg at vi på museet får innblikk i før vi kan svare ja på dette.

 

håper at dere alle skjønner meg i dette, og at det ikke blir slik at andre setter i gang noe eller gir seg ut for å være en del av oss uten at jeg er informert. dette grunnet tidligere henvendelser som er grunnet i missforståelser og eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Espen, men så har jeg jo ikke sagt at det blir heller, lokale er ikke et problem å finne..

 

Det er ikke sikkert at det blir der' date=' eller om det blir i det hele tatt, men vi satser på å enten få det til der, eller prøve å få låne noen andre lokaler på flyplassen! Nei, du trenger ikke være medlem;) [/quote']

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei da er det bare for deg møte oss og avtale for leie osv for arangemanget men hvordan skal du klare det når du bor på tau ? det går jo litt tid med på slikt vet du ,men vi trenger noen som kan dra dett i gang for jeg har ikke tid nå (737),men jeg kan hjelpe men å sette dere i kontakt med dem som styrer møtelokale og vi kan kansje starte simmene 737,ME109 for dem som kommer dermed hadde det vært fint om noen kunne ha hjelpet oss med dette. vi har ca 20-30 stk på lista vår som kan være med på dette, men oen må styr showet om du er med på hva jeg mener det er ikke bare bare, handle inn, innmelding, internett,hubber,netwerk,projectorer, møte agenda,godkjenelse av styre, nøkkler, rydde gruppe,vakt personell,omvisning på museet. osv om du ser hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...