Åge Storli Berg Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hei! Ser de planlegger noe i bodø, så jeg tenker å prøve å arrangere her i byen igjen. Hvordan er interessen for et lite FS-treff igjen før jul? Tenker på en fredag i slutten av november eller starten på desember. Setter opp følgene forslag til dato foreløpig: 21. november 28. november 5. desember 12. desember Regner med vi tar dette på Peppes Solsiden som vanlig. Noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 28. Nov. passer ypperlig for meg, men uansett dato så er jeg med Supert at du arrangerer denne gangen også Åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen B. Nielsen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Datoene i november passer bra, i desember begynner eksamens kjøret, så det passer ikke fullt så bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Da kan vi jo sette opp foreløpig FREDAG 28. NOVEMBER da. Noen uenig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen B. Nielsen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Må desverre slå full retrett. Ingen av datoene i november passer, må bli i desember selv om det er eksamenstid. Beklager dårlig kalenderskjekk fra min side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Spennende! Dette må jeg prøve å bli med på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg blir med i år Åge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ingen som har noen innspill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Noen som støtter 5. des ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Sletvold Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 de passer bra de:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Ser ikke ut som det er den helt store responsen på dette, så vurderer å sette ny dato ut på nyåret en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 12 Desember kanskje? Noen som er med, da kommer jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er noen av dere med den dagen da? Jeg er med ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tar opp igjen denne tråden jeg da jeg ikke tror det ble noe treff før jul. Vi kan jo heller prøve igjen nå,hvis det er noen interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.