Thomas Gundersen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg kan forsikre dere om det blir en artig episode for flyinteresserte! TvNorge kl. 2000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Den er notert! Takker for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hoho! For en timing, den første kvelden jeg har fri fra teorikurset i Nedre Romerike Flyklubb Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg får henge meg på dama, det er hun som står for 71' Nord interessen her. Takker for tipset Thomas! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Artig og se at de klarte seg såpass bra. Slet endel med taxing han ene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Så jo utrolig morsomt ut det der da! hehe han PK sleit litt ja! helt ute i høyre sia jeg var overrasket over landingene ihvertfall til Harald eller hva han het Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Håkon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Neon som har rippet, evt. mulig vet om et sted man kan se det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://71nord.tvnorge.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det ikke episode 11, da? Nå har den stått på i bakgrunnen her, men klippet slutta før flygninga kom, slutta når de skulle ut i båten etter å ha vært på øya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er episode 11 ja, fikk omsider sett klippet etter mye tull med den udugelige web-tv'en. Jeg vil også fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har fløyet med forsvarets Safari, og det var litt skuffende opplevelse, hehe. Piloten var nok litt for vant med å ha TCAS og lignende, for noe utkikk, det holdt han ikke. Var litt merkelig at jeg måtte gjør han oppmerksom på trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har fløyet med forsvarets Safari' date=' og det var litt skuffende opplevelse, hehe. Piloten var nok litt for vant med å ha TCAS og lignende, for noe utkikk, det holdt han ikke. Var litt merkelig at jeg måtte gjør han oppmerksom på trafikk. [/quote'] Kan vel tenkes at han lot deg gjøre noe for å holde deg engasjert også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Passasjerer pleier som regel å se i alle retninger ja; og noen må jo se trafikken først. Jeg tror du overdriver "litt" når du sier at du måtte holde utkikken... Bra reklame for LFS i 71N-episoden der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.