Gå til innhold

Flyplass i fjellene?


Stian Nilsen

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals
Det var det verste! :D Hvem skulle tro man kunne bruke samme anlegg til kombinert skiflyvning og rullebane?

 

Hvis de hopper utfor den kanten der så er det vel ikke så mye igjen av personen :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det verste! :D Hvem skulle tro man kunne bruke samme anlegg til kombinert skiflyvning og rullebane?

 

Hvis de hopper utfor den kanten der så er det vel ikke så mye igjen av personen :grin:

Hadde ikke vært mye igjen av meg i andre skiflyvningsbakker heller... :grin: Men nei det er vel sant nok, syns bare den så til forveksling lik ut, bortsett fra at man faktisk vel har bakkerekorder på flere hundre nautiske mil!

 

Men spøk tilside, er det ingen som vet noe om dette med sloped runway i FS?

 

Jeg mener å ha lest at dette ikke blir tatt hensyn til, og at jeg når jeg feks i MD-11 må legge inn dette i FMC, kan jeg likegjerne skrive 0 som 10.

 

Prøvde bare en kjapp tur med den hangglider-greia på Courchevel i FSX, og den begynnte ikke å trille nedover, noe den vel burde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...