Gå til innhold

Pilotkostyme/uniform?


Mathias Røsberg Mauren

Anbefalte innlegg

Ja. Det er snart tid for halloween, og i den annledning tenkte jeg at jeg selfølgelig skulle være pilot på årets "russe-halloween-party" :D

Saken er vel den at det ikke er så lett å finne pilotkostymer rundt om på nett.

 

Pilot kostyme voksen

Dette er det eneste jeg kan finne av komplett pilot uniform. Synes egentlig den der var litt vell blå og "faike" om dere skjønner.

 

Egentlig er jeg mer ute etter noe slikt

_38096347_trav_150.jpg

Altså skikkelige saker :D

 

Er det noe som vet om nettbutikker som er skandinaviske?

Kanskje noen har en ekte pilot uniform de vil bli kvitt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med et flyselskap direkte!

 

Ta f.eks og ring SAS og forklar hele situasjonen, så får du enten et ja eller nei!

 

Kjenner ei veninnen som kledde seg ut som flyvertinne på et slik kostymeball, hun fikk heller ikke tak i noe, så ringte hun til SAS eller om det var Norwegian husker ikke helt, å hun fikk låne en uniform for dette ballet! Det værste av alt var at hu vant pris for mest moderne kostyme! :grin:

 

Så ring noen av dem å forklar deg! Du får enten et ja eller et nei! Skader da ikke å spørre?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låne ut en ekte pilotuniform til meg på 18 år som skal en plass det kanskje blir litt voksenbrus og greier?

Er vel ikke billige dresser de pilotdressene heller kanskje?

 

Selfølgelig hadde det vært überfett ned en ekte uniform! Desverre er jeg styggt redd for at jeg kanskje vil få en liten latter i andre enden av røret. :(

Eller "setter deg over.." --> "Da må du snakke med" --> forklare 30 personer hva jeg skal osv.

 

Nei. Nå ble jeg kanskje litt pesimist her, men jeg satt det litt på spissen. Kanskje en tlf til SAS ikke hadde vært så dumt likevell gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ådne Skaar

Haha, så nemlig ikke før du sa det nå, at tråden var 4 år gammel. Tengte bare å gi et lite tips, men det blir vel litt for sent når festen var for fire år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man skal uansett være jævlig forsiktig med å gå rundt i uniform dersom man ikke har sertifikater eller den faktiske graden man bærer på skuldrene.

 

Og å drikke med uniform? Hoho, ja det er god reklame for SAS eller NAX dersom man får låne noe derifra og noen som ikke er en del av selskapet ser det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...