Jan-Inge Ringvold Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Har noen av dere tatt en titt på disse hjemmeprosjektene i cockpit laging? MÅ si jeg blir syk av misunnelse på noen av de. hehe. Så noen i Australia lagde slik for tett oppunder hundre tusen kroner. Jeg vet hva jeg skal ha når jeg blir rik dere. Her er ett par linker. http://www.avsim.com/project757/project.html http://www.projectmagenta.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Jan-Inge Ringvold: Jeg vet hva jeg skal ha når jeg blir rik dere. Flylappen og eget fly selvfølgelig? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Bare digger de der forresten, har lyst på en selv, men mindre utgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan-Inge Ringvold Skrevet 28. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2001 Joda flylappen er jo ett alternativ. Men du kan jo ikke fly på all verdens flyplasser med den da. hehe. 1700 dollar i shipping til Europa for ett slikt byggesett. og 8 til 10000 dollar for selve "huset" rundt. I tillegg kommer jo alt annet. Huff..Uoppnåelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Vel...hva med å vinne på lotto!? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Har sett noe liknende før (på nettet altså!), men det var mere en F16 cockpit....med to MFD HUD (som da var en 19`` monitor...osv...) Jeg ønsket å bli rik til julen...men det ble ikke no av det ønsket ser jeg.. *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 JAJA..... No veit eg ka pappa skal kljøpa te meg te 18 års dagen....(å da e ikkje bil) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det er til å griiiiiiine av.. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.