Jens-Ole Kjølberg Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Her er noen bilder av en Harrier på Rygge MAS. http://groups.yahoo.com/group/fsscreenshots/message/298 Jens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Fine bilder! Hvor får du/dere tak i slikt scenery for Rygge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Har laget Rygge sceneriet sammen med John Young. Vet ikke når det kommer ut. Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hey [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] hvor finner jeg den Harrier'n der ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Du finner Harrieren hos alphasim. Payware-5$ , vel verdt pengene! Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 RAF Jaguar i shelter på Rygge. http://groups.yahoo.com/group/fsscreenshots/message/302 Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Puh nå begynnte jeg å lure på om jeg hadde gått glipp av noe i dag fordi jeg sov så lenge [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] God jobb med sceneryet Jens-Ole kan virkelig kjenne meg igjen flere steder. Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Fredrik, Som du kanskje ser er det i området rundt hangar A og B (jaguar bilder) Og for de som ikke så bildene jeg la ut i screenshots for en stund siden http://groups.yahoo.com/group/fsscreenshots/message/204 Mvh Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Bristol Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Hey! Detta har jeg venta lenge på! Jeg var mye rundt på basen før, fatter'n var på toer'n før. Bra jobba! - Mats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Hadde det bare vært så mange forskjellige fly på Rygge i virkeligheten som det er i sceneryet ditt Jens-Ole [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 29. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2001 Jeg har selv sett disse flyene mange ganger på Rygge. Spennende å få en titt i cocpiten ol. I fjor var det ca 180 besøk på Rygge. Og i året som kommer blir det mer....Så det er svært realistisk å ha utenlandske fly på sceneriet. Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.