Gå til innhold

hva vi har opplevd


mwalther

Anbefalte innlegg

Hmmmmmm. Blir kanskje ikke så lang tråd dette?

Forhåpentligvis ikke mange som har opplevd ulykker.

Det nærmeste jeg har vært er denne

Var en del forsinket ut fra ENGM. Var en fin fredags ettermiddag med "Endelig fredag - meny" ombord. Merket meg at vi var på visuell innflygning mot bane 27 på Værnes, og rullebanen dukket opp på venstre side. Det ble en rimelig knapp sving og en kort-kort finale. Merket også at vi landet langt innenfor threshold og at oppbremsingen var megahard. Det var ikke mye Værnes igjen da vi svingte rundt og taxet inn til stand 34. Jeg satt langt bak og forlot flyet gjennom bakdøra. Var utenfor venstre vinge da det sa poff og det tok fyr i venstre landingsstell. Det ble stor aktivitet og en SAS-stuer startet slokkingen først. Det gikk nå bra da, tok heldigvis ikke fyr under selve landingen. Merket også at BU126 var det siste flyet som benyttet RW 27. Etter dette tok de RW 09 i bruk.......

[ 20-12-2001: Endret av: Roger Krutå ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...