Gå til innhold

Filmer?


Johan Hana

Anbefalte innlegg

Er du glad i norsk natur er denne filmen å anbefale.

For flyentusiaster var denne filmen ærlig talt bånn i bøtta.

På 120 min er vel 110 av dem filming ut av vinduet, mens resten går med til å høre på kapteiner på dårlig engelsk introdusere flighten. Kun et par ganger har fotografen fått filmet det som skjer i selve cockpiten (like mange ganger som han filmer fra kabinen).

Et eneste pluss er at vi hører ATC ganske bra.

Ble mye negativt her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] , men var jeg deg så ville jeg avbestilt med en gang hvis det er mulig. Finns hundrevis av bedre fly filmer enn den.

[ 18-12-2001: Endret av: Christopher Eriksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Christopher!

Det ser ut som om du har peiling på dette... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Kan du anbefale en film, som nakshop.no tilbyr? Eller har du andre plasser der det er et mye større utvalg? Har skrevet tilbake og sagt at jeg gjerne ville avbestille den, så jeg håper at det skal gå bra.

Med vennlig hilsen

Johan Hana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Johan Hana:

Hei, Christopher!

Det ser ut som om du har peiling på dette... [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Kan du anbefale en film, som nakshop.no tilbyr? Eller har du andre plasser der det er et mye større utvalg? Har skrevet tilbake og sagt at jeg gjerne ville avbestille den, så jeg håper at det skal gå bra.

Med vennlig hilsen

Johan Hana

Peiling og peiling...jeg har hvertfall filmen du snakket om og for en flyinterresert er den en skuffelse [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Vet at "Just Planes, Flight in the cockpit" filmene er bra.

www.justplanes.com

ITVV's filmer skal også være gode

http://www.itvv.co.uk/

NAK-shop har også noen filmer fra "Harry's aviation", men disse bør du også styre unna (snakker av erfaring [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] ).

[ 18-12-2001: Endret av: Christopher Eriksen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...