Gå til innhold

NORWEGIAN EAGLES - Final summer destination, KOS!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Hmm.. innstallerte scenery idag. Kos er LITEN!

Kanskje vi alle skulle bli enige om B737/A320 som max?

Med så mange som 10-12 piloter så får vi nok fraktet hjem alle passasjerer uansett. Så store fugler er vel strengt tatt unødvendig for "oppdraget" som er satt liksom.

Å få trykka inn 4-5 747 og et par 767 + en A330 blir jo umulig på den lille flyplassen vel? :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Ivar, jeg har jo innsett at du prøver å unngå meg, men du har visst bedre oversikt over mine planer enn det jeg har! Selvsagt passer ikke denne dagen for meg, jeg kan kanskje fly ned dagen før og være med på returen. Men alt du planlegger kolliderer med mine planer, jeg har vært med på én tur med deg, og det var i "Gutta på tur"-dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg instalert scenery, og utforsket stedet litt.

 

Har også tatt en kjapp opptelling over antall påmeldte (etter flytype);

A319: 1

A321: 1

A333: 1

B736: 2

B738: 3

B744: 2

B763: 2 (Anntar LevelD, da ingen 767 var nærmere spesifisert)

MD82: 1

Samt en som ikke har bestemt seg i valget mellom 747(-400?) eller 738.

 

Så langt er følgende Gates opptatt (ENGM);

17 - 32 - 36 - 40 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 49 - 50 - 53 - 181

 

I alt 13 "sikre" påmeldinger, samt en "usikker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLX375 – 11:17 – 16:02 – B767

SAS521 – 11:19 – 16:04 – A319

SAS247 – 11:21 – 16:06 – B747

SAS372 – 11:25 – 16:10 – MD82

CNO293 – 11:27 – 16:12 – B738

NVR253 – 11:29 – 16:14 – A321

BAW436 – 11:31 – 16:16 – B747

CNO7316 – 11:35 – 16:20 – B738

SAS409 – 11:37 – 16:22 – B736

TVS303 – 11:39 – 16:24 – B738

VKG883 - 11:21 - 16:26 - A333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fint vær her på østlandet i morgen (søndag).

Å takke nei til en flytur med LN-NKF, hvor Børge Litangen fra forumet som co-pilot ville vært galskap. Dette betyr med andre ord at jeg desverre ikke blir med fra Gardermoen i morgen.

 

Vi får se hva jeg finner roter sammen når klokken nærmer seg 17 norsk tid. Mest sannsynlig blir det nok en ferryflight fra en eller annen gresk øy, men jeg kommer uansett til å møte samtlige av dere på innflygningen til Kos! :grin:

 

Husk folkens! Skriv "NORWEGIAN EAGELS" i remarks, slik at controlleren kan skille oss ut fra annen trafikk!

Vi høres på ts.vaccsca.org/Norwegian Eagles i morgen! Dette blir en sabla bra tur! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en herlig tur gutter! Dette blir bare bedre og bedre etterhvert som vi blir bedre kjent med hverandre også! :grin: Jeg er storfornøyd over oppmøtet, det ble "at the limit" for å si det slik!

 

Jeg fikk som kjent ikke anledning til å bli med nedover da jeg var ute å luftet Cessnaen på Fyresdal, men stemningen kom raskt på plass da jeg logget på servinfo å fikk se gutta på tur sørover. I siste liten fikk jeg også logget opp som LGKO_TWR for å avlaste LGGG_CTR som hadde mer enn nok å holde fingrene i. ALLE plassene var opptatte da vi var klare for avgang til Gardermoen igjen, tenker kontroll svettet godt da han så jeg logget av som TWR! :grin:

 

Litt forsinkelser ble det der nede pga. litt mye trafikk og rot med clearence, men det hjalp jo godt at jeg logget på som LGKO_TWR igjen så snart jeg var airborn! Vi fikk en jevn strøm av nordmenn på vei nordover, noen tok også igjen undertegnede som fikk ett lite forsprang.

 

Hva synes dere som å tilbringe så mange timer foran simulatoren? Kunne tenkt meg flere slike tur/retur turer, så fram til at det ikke er så alt for mange timene en vei.

 

TAKK FOR TUREN! Vi sees snart igjen, stay tuned! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott tur, ja, men et par ting jeg ikke helt likte... Som de fleste av dere sikkert fikk med dere, så hadde jeg startet motorene idet vi fikk APP på. Og APP så ikke ut til å klare å finne min FlightPlan. Så der stod jeg da, med 4 tørste motorer som slukte drivstoff mens jeg ventet. Antall gjennomførte "resend" (FlighPlan) mistet jeg etterhvert tallet på...

 

Er saktens ikke sikker på hva som hendte akkurat der, men fint om du kan prøve å finne ut av det, Ivar.

 

De neste par dagene kan det bli dårlig med flyvning på meg, jeg skal nemlig spille et spill som heter "format D:" i dag. :grin: Så i skrivende stund, så taes det en sikkerhetskopi av D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...