Fredrik Edvardsen Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Noen som så Lynxen som landet på Rygge HF i dag ca klokka 1500?? Den tok en del passes over her før den landa var sikkelig koselig,har ikke sett Lynx på LANG tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 12. desember 2001 Del Skrevet 12. desember 2001 Lynx ? [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Foshaug Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 På Bardufoss kan man se dem ofte! De er fine! [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Otterstad Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Espen Søderstrøm: Lynx ? [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Se her: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=12983 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Espen Otterstad: Se her: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=12983 Fint bilde,syntes det var litt koselig å se Lynx i går,utrolig skjelden jeg ser de,har sett norske Lynx et par ganger før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 Hei! Det var jeg som var å fløy på Rygge.Hyggelig at dere liker LYNXen! Hans Petter [ 13-12-2001: Endret av: Hans Petter Stue ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter kindt Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Hans Petter Stue: Hei! Det var jeg som var å fløy på Rygge.Hyggelig at dere liker LYNXen! Hans Petter [ 13-12-2001: Endret av: Hans Petter Stue ] Flyr du for forsvaret? Hvis du gjør det er du heldig. [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Hehe..snat??? Lynx? Flyr du lymx i forsvaret?? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg flyr Lynx i forsvaret ja,artig helikopter å fly,er veldig manøvrerbar og kjapp.Fløy Sea-King tidligere,så det var som å gå fra buss til Ferarri når jeg skiftet type i mai.Før det igjen fløy jeg Cessna O1-a Bird Dog,men den er det vel få her i forumet som er gamle nok til å huske. Hans Petter [ 18-12-2001: Endret av: Hans Petter Stue ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Har du sett bildene av min O-1A RNoAF repaint i screenshots? Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H S Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jens-Ole;jeg får ikke frem bildene...klikker på download men får til svar at jeg ikke har tilgang. HP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 prøv linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.