Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Da er UiTØ i gang med flygerutdannelsen! Er i allefall 1 her inne fra forumet som ble med på kullet i år! Endelig på Vingene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 I hvert fall to:) Gratulerer Sindre GH og Rolf Arne:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Riktigt kul att läsa ! Norden behöver fler flygskolor så det blir lite mer konkurans här. Någon som vet vad priset kommer att ligga på en komplett flygutbildning? Da er vi i gang!! Vem är "VI" Kim Ruben ? Är du med på detta projekt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Någon som vet vad priset kommer att ligga på en komplett flygutbildning? Jeg drister meg frempå med et svar. Siste semesteravgift jeg betalte på UiO var vel 650kr. En bachelor går over seks semestre så da skulle totalen bli 3900,-kr med mindre det blir en justering av avgiften. I tillegg kommer selvfølgelig bokostnader og utgifter til bøker osv. Normalt betaler jeg mellom 3000 og 6000 kroner for bøker per semester. Mvh Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Så den där skolan är det samma som vi har flygskolan i Arvidsjaur eller TFHS här i Sverige då ? edit: Kanske inte som TFHS då den är helt gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Ganss Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det er en bachelorgrad ved Universitetet i Tromsø, så etter hva jeg har forstått skal det koste like mye som å ta en utdanning i journalistikk, internasjonale studier, statsvitenskap osv. i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Blir det vanlig opptak via samordna opptak hver sommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det blir opptak hvert år ja. De holder på å planlegge neste års opptak nå så detaljene har ikke kommet ut enda. Men det kommer ihvertfall til å skje tideligere på året enn det var for oss. De kommer også sannsynelig til å ta med flere enn de 60 vi hadde til seleksjonstester neste år. Det var en del som ikke besto testene og de ønsker å intervjue flere. Vi søkte via UiT sitt eget søknadsvev, men hva det blir neste år vites ikke enda. Info her: http://uit.no/matnat/luftfartsfag/1?SubjectId=1&From=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Såvidt meg bekjent (har en kompis som kom inn) så brukes de samme opptaksprøvene som forsvaret bruker når de kjører inntak på flyskolen sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det skal sies at noen av testene ikke var tatt med da.. Men stort sett samme greiene visst nok, og opptaket ble holdt på Rygge. Og så er vel legesjekken sivil klasse 1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.