Gå til innhold

Kan ikke se noen fly!


Dominik Krol

Anbefalte innlegg

Fornøyd? Uff da. Norton er antageligvis noe av det mest elendige på markedet innen antivirus. Den oppdager ingenting farlig, den sender pop-ups du ikke kan skru av konstant, og den sperrer program fra internett uten å informere eller forhøre seg om det. Da annbefaler jeg deg heller å avinstallere norton, og heller laste ned et program som spybot eller adaware, eventuelt AVG. Husk at så godt som alle rutere har per i dag en innebyg brannmur, så det er ikke nødvendig å benytte seg av en brannmur på selve datamaskinen og. Jeg lover deg, det er en stor sjanse for at norton gir deg problemene dine, om du ikke vil slette det er det helt og hodent din sak, men ikke pokker om jeg skal ha noe av det tullet på min data. Trial-versjonen til windows fucka opp alt som heter fs på min data da jeg kjøpte denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilke problemer Norton kan forårsake i relasjon med FS og VATSIM når det er brukt i et Vista-system, men Norton ble jo tidligere også "stemplet" som et "problem-barn" i XP. Dermed er jeg meget skeptisk det som nå blir sagt om Norton.

 

Selv kjører jeg XP sammen med FS9 og FSInn. På samme PC kjøres også Norton. Jeg hadde på et tidspunkt problemer med å se annen trafikk på VATSIM, men det var et problem som skyldtes en feil (ikke FS9 kompatibel) FSUIPC.dll versjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ned-daterte", så og si. Den versjonen jeg hadde lastet ned var kompatibel med FSX, men ikke FS9.

 

En annen ting å huske på er å gå inn i instillingene til Norton (Firewall) og tillate alle forbindelser for SquawkBox/FSInn. Dette gjøres på grunnlag av .exe filer. Selv pleier jeg å sette brannmuren på "opplæring" etter installasjon av programvare som f.eks. SquawkBox, for da spør nemlig Norton om hvorvidt programmet skal ha tilgang til nettet. Resulatet er at jeg aldri har hatt problemer relatert til Norton sin brannmur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...