Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Denne synes jeg var artig :grin: [video:youtube]hmhuZojvgf4 Oversatt til norsk."En dag skriker passasjerene for seint,og da er vi alle døde" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nå ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, den var ikke dum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Synes ikke den var så morom. Menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, den var jo litt bra da mads? Jeg syns den var morsom jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Nei ass Alex. Synes ikke det ass kall det gjerne dårlig humor om det vil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe jaja! smak og behag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Smaken som baken, delt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Denne bør de kjøre istedetfor safetyfilmen før avgang :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe! Jævli bra! Skjønte den etter litt tenking. Hmm..... Kanskje jeg er trøtt? Samme faen, fuckings bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Det tok noen sec før jeg tok den også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.