Gå til innhold

Innlogging


Andrew Thomsen

Anbefalte innlegg

Jeg har samme problem fremdeles, må logge inn 2 ganger på rad...noen ganger 3. Dette skjer kun her, ikke i andre fora. Dette med Firefox 3. Bruker ikke "husk meg hver gang", ei heller at Firefox husker for meg. Det virket bra alt sammen før jeg begynte å se små endringer i forumet.

 

PS: Og akkurat nå viser smileyen at jeg er utlogget mens jeg er innlogget :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er grunnen til at jeg ikke rører Chrome eller IE8:

 

http://www.tu.no/it/article180221.ece

 

Enda mer irriterende automatikk samt overvåkning...nei takk!

 

Tilbake til topic: Samme problem her ennå. Man sier det er feil hos meg, men jeg kan ikke helt godta det da det er kun her det skjer. Kan jo være noe med internet leverandøren for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har FireFox 3.0.1 og har ikke hatt noen problemer what so ever med innlogging her noensinne.

Tror problemet må ligge et annet sted enn på forumprogramvaren.. Det kan være lokale innstillinger som forhindrer detta (lokale security settinger i Firefox o.l??) eller kanskje windows bestemmelser i brukerkontroll eller hva p**** det heter nå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...