Gå til innhold

Noen her som er gode til å lage logoer? se her!


Even Moe Egenes

Anbefalte innlegg

HAllo, jeg lurte på om noen her kunne tatta seg på bryet å laget en logo til meg?

Selskapet heter FreshAir (FRR). Logoen skal helst være enkel, men alikevell fancy.

 

INFO:

Pr. dato så er vi et lite selskap som snart får sin første fabrikk nye Boeing 737-800, den skal vi etter planen få om en eller 2 måneder, dette er den eneste vi har bestillt.

Vi har også en Avro RJ100 som kommer i flåten 2 dager etter 737'n, men mye kan skje før den tid!

Vi kommer til å ha våre hovedbase på ENZV. Men etter hvert som vi tjener mere cash så kommer til å ha baser på ENGM, ENBR, ENVA og ENBO.

 

Etter en tid, og hvis markedet er klar for det vil vi oppretter våre FreshAir Germany, FreshAir UK, FreshAir Holland og FreshAir USA filialer, som kommer til å respektivt opperere fra Frankfurt og Berlin, London (flerne av flyplassene), Manchester og Newcastle, Eindhoven og Amsterdam + Los Angeles, Miami og JFK (++).

 

Etter en stund kan det være at vi opretter baser i Asia og/eller andre verdensdeler også.

 

 

-*-DETTE ER FRIVILLIG SÅ DU FÅR INGEN TING FOR DET (UTENOM HEDER OG ÆRE)-*-

 

 

EDIT: Mens vi venter på 737'n og RJ100'n så har vi leaset inn en LET410 (LN-FRR)

Den er forøvrig på A og B for øyeblikket, men vi forventer at den skal være ferdig snart, sånn at i kan begynne våre operasjoner til ENBR og ENGM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, så i etterkant at det ble litt mye, men regnte ikke med at noen faktisk ville stille opp..

 

Nei, det er forsatt i planleggingsfasen ennå, vet ikke ennå om jeg faktisk gidder å bruke masse tid og penger på det, men vi (jeg) er på www.airwaysim.com

 

Jeg og Eirik Varvik har snakket litt om det, men hvis ikke noen melder seg som støtte spillere så gidder jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Terje og Paulo sin var veldig veldig bra, faktisk så var ikke den c/s'n du laget så langt fra den jeg holdt på å lage på en A319, men det ble jo såklart sletta:/ var en flott gul hale på den, rosa nese (!) og gule motorer, samt noen striper på kroppen!

 

Men som sagt, veldig veldig bra logoer, selv om jeg må si det at Paulo sin ser best ut så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, du sette "drømmen" ut i livet. Du får ta kontakt på msn om du trenger hjelp til noe :) Kan hive meg med med den lille tiden jeg har, er ferdig på jobb kl 13 og 23 idag, så kommer en snartur på msn begge gangene :P

 

Olaf, du er nødt til å slutte å være så pesimistisk og sur, du virker som en kunnskapsrik med sur liten mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven Paulo.. den siste der var skikkelig Fresh, heftige greier!

 

Og ja Johan, AirwaySim er et slags airlinemogul, bare mye mye bedre, du starter med en kapital på 5 mill euro, og kan velge om du vil lease fly først, eller bestille nye, jeg gjorde den fatale feilen ved å bestille 2 nye fly:S

 

(Begynner i 1997 og fram mot 2008, i motsetning til AM der du begynner på 50 tallet..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...