Nicklas Winger Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Akkurat dette jeg mener Johan Jeg tror det vil bidra til at siden vil se enda bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Og akkurat samme sak kan man gjøre ganske lettvint med javascript også. Mootools er stikkordet.. Brukte noe sånt selv en gang på websida mi. Veldig lett å vedlikeholde og oppdatere, og bildene kan linke til forskjellige sider, ha kommentar og tittelfelt. I tillegg er det også iPhone/iPod touch-vennlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Madsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg syntes dere er flinke og at det er masse fine gode ideer, men det er noen poenger jeg syntes burde komme bedre frem og som andre allerede har nevnt. -Topp banner eller logo bør være mere tydelig på at dette er flightsim.no no ikke com og da burde det være helt greit å fokusere mere på norsk luftfarts historie, vi har mye å være stolte av Braathens, Fred Olsen, Busy Bee osv, ja en SAS i classic livery er også kult. Men jeg syntes ikke bilde av flyet skal dominere så mye som det gjør i et par av designene, flighsim.no bør heller være fokuset. -Siden bør ikke være for bred, mange av oss bruker forskjellige PCer til å se på flightsim.no med avhengi av hvor vi er, siden burde passe på en standard bredde, ikke kreve bredformat. -En av de tingene som jeg liker på det gamle layouten er bruken av litt forskjellige farger i de forskjellige seksjonene, det gjør det lett å finne info på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Midt design er ikkje så altfor bredt, og eg har lagd det slik at bilete/flyet bak headaren kan skiftast veldig enkelt ut. Delta og KLM bilete er forsåvidt berre eksempel, og mange har jo nemnt at det er enkelt å implantere ein funksjon slik at headaren rullera mellom fleire bilete. Og då er det jo berre å legga inn Braathen, SAS og Norwegian for harde livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva tror dere om at de nyeste/de beste screenshotene ruller i headeren da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva tror dere om at de nyeste/de beste screenshotene ruller i headeren da ? Hm... Skeptisk. Synes Olaf sitt ser best ut nå, mens Hanz og er en god kandidat. Synes det er litt for uryddig etter min smak. Olafs design er mye ryddigere, og roligere. Ser bedre ut! Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 For å være konstruktiv synes jeg dette ble litt rotete, og det var noe merkelig med layouten i forhold til "FS Shop". Hele øverste delen av siden ble veldig overflødig i størrelse, og man må for langt ned på siden før man kommer til selve innholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva tror dere om at de nyeste/de beste screenshotene ruller i headeren da ? hvem havde du tænkt, skulle bestemme det? For vi har jo alle forskellig smak. jeg tror, at lave et topic, hvor man poster 1-2 bilder som dækker f.eks. en årstid (vinter, vår etc). Så har man hele tiden noget nyt at se på, for måske der kommer 50 eller 80 bilder. Så ta'r det jo noget tid, inden det samme bilde vises igen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hva tror dere om at de nyeste/de beste screenshotene ruller i headeren da ? hvem havde du tænkt' date=' skulle bestemme det? For vi har jo alle forskellig smak. jeg tror, at lave et topic, hvor man poster 1-2 bilder som dækker f.eks. en årstid (vinter, vår etc). Så har man hele tiden noget nyt at se på, for måske der kommer 50 eller 80 bilder. Så ta'r det jo noget tid, inden det samme bilde vises igen. [/quote'] Jepp, i tillegg må jo bileta ha same størrelsen som headaren, og flyet må jo helst vera i midten, noko som blir vanskeleg å la eit script gjera. Eigentleg ein bra ide, men vanskeleg å gjennomføra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvis noe sånt skal gå automatisk må en jo ha guidelines for alle som vil bidra. Lage en mal med guider som viser hvor menyer og annen eventuell info, hvor teksten "flightsim.no" havner etc.. Og det er jo ikke så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Oppdatert forslag fra min side: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ah, Henrik! Enda en veldig god kandidat! Knall bra! Må være den mest ryddige, stilrene og oversiktlige til nå! Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jau Henrik, må innrømme det der såg ganske bra ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ok' date=' Hva syntes dere om denne da? (Merk dere forrige beskjed på første post av dette bildet)[/quote']Det er altfor rotete, og altfor mange forskjellige elementer som fanger oppmerksomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Sinnsykt mange fine forslag her! Prøver meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sånn! Dette er mitt tredje og siste forslag! Har ikke tatt med annonser her. Men det er ingen problem å integrere hvor som helst i dette designet. Skulle kansje lagt inn flere nyheter nedover, men her får dere et intrykk hvertfall Og til alle deltakende designere: Tvitvi, og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Oppdatert forslag fra min side: Synes dette forslaget var veldig veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Da skal jeg samle alle forslagene på en side og sette det opp for avstemming i løpet av uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg