Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Slik då kanskje? Blei jo ikkje så aller værst. Kom også på ein anna ide, men synst ikkje det blei så veldig vakkart: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det ble med en gang mye bedre når du fylte det tomrommet. Men fonten var ikke direkte tiltalende, og stilen den har var heller ikke direkte lekker. "Less is more" Hvis du kutter ut stroke og outer glow, gjør teksten hvit i stedet, senker distance på skyggen, og eventuelt opacity på skyggen - hvordan blir det da ? Eventuelt, legge en svak gradient fra hvitt til lys grå i tillegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Synes du har for mange elementer i menyen til at den skal være horisontal. På mitt har jeg valgt å gruppere ting som ikke nødvendigvis har så mye å si under et annet element. Menyen bør dessuten ikke være plassert over headeren. Mangler fortsatt også en fin grid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Noko slikt du tenkte på? Eller blei kanskje teksten litt stor no? Noko tips til font? Er så mangen å velga mellom . Mangler fortsatt også en fin grid. Kunne du gjett meg eit lite tips korleis eg får ein skikkeleg grid, har gjort så godt eg kan. Og ang. menyen, så veit eg liksom ingen annan plass å ha den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kjører ikke en helhetlig stil over siden, du blander fonter og stiler. Ikke bra. Ser ut som satser på å vinne?^^, Skal legge ut en ny versjon av min i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kjører ikke en helhetlig stil over siden' date=' du blander fonter og stiler. Ikke bra. Ser ut som satser på å vinne?^^, Skal legge ut en ny versjon av min i kveld. [/quote'] Sjølvsagt, kvem har vell ikkje lyst å vinne? Men, eg brukar forskjellege fontar fordi du skreiv dette i eit tidlegare innlegg: Resten av siden mangler også en god typografi' date=' ingen variasjon i fonter, kun arial på arial[/quote'] Eller misforstod eg deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kjører en blanding av en moderne Web 2.0-stil med gradienter blandet med antikva-fonter. Ikke så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Har litt tid til overs i dag, så da skal jeg se om jeg får somla meg til å jobbe litt videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Du kjører en blanding av en moderne Web 2.0-stil med gradienter blandet med antikva-fonter. Ikke så bra. Blei dette betre altså?: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Den der var jo bare flotters! holder absolutt en knapp på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Får komme med et forslag jeg også da. Har ikke lagt så mye arbeid ned i organiseringen av innholdet på siden, muligens litt mye og rotete akkurat nå, men navigerings- og designelementene er vel det viktigste for the time being Noen vil kanskje dra kjensel på noen elementer fra enkelte andre sider, men kjenner designeren så alt er i orden Kan ev. utvide toppdelen nedover for å få plass til en banner-ad øverst hvis det er nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Henrik sin kan jeg egentlig godt gå med på! Men jeg syns kanskje helhetlig at det bli rotete, kanskje du burde se om du kan skrenke inn på noen elementer? For eksempel annonse-biten ble litt vanskelig å ha med å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Einig med Tommy, du burde skilt ut annonsane betre, også kanskje var headerane litt i det keisame laget, men, utanom annonsane og headaren såg det ikkje så verst ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Ikke mye forandring.. Større header, og med bilde denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er ikke så veldig fan av massevis av forstyrrende elementer i designet, liker det rent og pent. For mye bilder og juggel i designelementene blir fort bare tacky. Liker toppen din, Ola Haldor, med headeren og infopanen. Resten synes jeg kanskje det er litt lite variasjon i. Men absolutt ikke verst! Som sagt så er det en del å gjøre med organiseringen av innholdet, litt mer luft og strammere grid gjør nok mye av susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Vole Rye Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Headeren din hjalp veldig Ola! Henrik, Olaf og Ola Haldor sine forslag er de jeg kan gå med på her. Litt OT, men: Hvorfor mente du at man ikke skulle bruke seriffer? Kan godt forstå det med overskrifter, men til brødteksten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Haldor Voll Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Grunnen til at jeg nevnte det var at det ble brukt så overdrevent i headeren på et tidligere forslag her. Til brødtekst er seriffer greit det, mens ingress og overskrift syns jeg fint kan være Tahoma, Verdana eller Arial. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Morsomt å se alle forslagene.... Bare en liten idé jeg fikk: Kan ikke noen painte "FlightSim.no" på 2-3 forskjellige fly og variere med en haug med screenshots i logoen/headeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Helt sykt bra, Olaf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Okey, då trur eg eg seie at midt design er ferdig: Visst eg skal sei noko om det sjølv synst eg det er oversiktleg og ryddig, og samtidig ganske stilig. Menyen er gjennomsiktig, så det er enkelt å skifta bilete bak headaren, eksempel på dette her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Holder absolutt en knapp på Hans sitt design, Ryddig, men samtidigt litt "fresht" Btw: det er en liten skrivefeil nedertst i bildet, Det skal vere "thank you very Much" ikke weary som du skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Takk, burde ha korrekturlest, men jaja, rett no . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nicklas Winger Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Kan jeg komme med et forslag til hans? Hva med et random flybilde i logoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Kverneng Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Eller et norsk fly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Synes Peter-Hans de Zwarte sin var veldig bra, ville likt å hatt Braathens SAFE 767 i header, hadde vært nydelig! Ellers er en sterk andreplass Ola Haldor sin, definetly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter-Hans de Zwarte Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Niklas, Petter og Alexander: Gje meg eit screenshot av kva de vil ha i headerane min så skal eg fiska det . (Har desverre ikkje god nok PC til å ta skikkelege screenshots .) Om eg er så heldig å vinne, kan me jo alltids fiksa at headaren skiftar bilete når man oppdaterer forsida . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg holder også med Hans sitt design. Det er mer moderne og penere å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hans sitt design så veldig bra ut ja! Og random bilde i header hadde vært knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 En form for roterende header kunne være en ide, så har man en masse forskellige bilder, om så roterer hele tiden. Prøv at kig her, så kan I se hvad jeg mener: http://www.alpha-india.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg