Gå til innhold

Byggesett selges!


Sindre Holberg

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er båten solgt?? Vis ikke, så kjøper jeg den. Kan like godt ha en båt til liggende på lager som jeg kan bygge når det passer seg slik.

Kontakt meg på : ehalvor2 (at) online.no så blir vi enige om forsendelse og betaling.

 

Jeg har en vis interesse for slike modellbåter. Har en fullrigger under bygging, Cutty Sark, og 2 slepebåter, Smith Rotterdam og Zwarte Zee. (spes. intereserte kan se modellene her: Billing Boats Klikk på de modellvalgene med henholdsvis 2 og tre stjerner). Har også bygget 3 andre båter av typen Nordsjøkuttere og en modell av en skøyte brukt under krigen for frakt av våpen og mennesker mellom Norge og Shetland.

 

Siden flightsimmen er lagt på is, må jeg ha noe annet å pusle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Einar

artig å se at det er andre som har samme interesse her inne.Jeg driver også med båtbygging men tar det med ro noen mnd' date='er litt lei etter å ha holdt på med Kong Harald.

Må vel ta fatt på et nytt prosjekt til vinteren, [/quote']

 

Joda liker å bygge båter. Kanskje fordi jeg er fra et sted med mye sjø, har jobbet på ulike båter i mange år etc. Synes det er fin og avvekslende hobby og jeg byger mest på høst/vintertid. Bygger når lysten er der og bruker den tiden det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...