Gå til innhold

Connection problems VATSIM


Martin Schjetne

Anbefalte innlegg

tusen hjertelig takk for hjelpen ;) Da fungerer alt som det skal her ;) Har også avinnstallert northon internett security og innstallert AVG Internet Security da jeg leste at dette kunne være et problem. (Northon liker jeg uansett ikke da det er et svært tungt program).

 

Takk igjen, og da blir schjete å se igjen i lufta over norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Nå er det noe som ikke stemmer med VATSIM vel?

 

Får fint connected og sent flightplan etc, samt at jeg hører ENGM_APP er igang og voice funker, men det er nesten ikke fly å se på f.eks. VATVIEW eller via vroute... - Kan heller ikke se at ENGM_APP er online. vroute sitt "ONLINE-bilde" melder "VATSIM online ATCs: 3 Pilots: 36 Last update: 21:31"

 

Jeg skal starte logging av en online flight for mitt VA (Virtual Pilots Association), men der får jeg også en tilbakemelding som tyder på at det ikke er kontakt inn til VATSIM server(ne).

 

Noen andre som opplever noe av det samme for øyeblikket?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen ATC online eg heller. Men litt usikker på om det er nokon online. Vaccsca sin oversikt syner Keflavik APP og ingen andre ATC. Men eg ser heller ikkje meg sjølv i den lita sjølv om eg veit at eg er pålogga. Noko muffens som ikkje er heilt rett i kveld trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...