Martin Schjetne Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg kobler meg opp til VATSIM Europe CW serveren for å fly i norge. I listen over ATCer så ser jeg en del online i europa som f.eks man-ctr og amsterdam. Men jeg ser ingen i norge! Og jeg vet at det er ekstremt mange i norge akkuratt nå! Whats wrong? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 prøv å skift server:) det er ikke alltid det vises at vi er pålogget, men vi er der:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 har prøvd begge serverene flere ganger, men bare de samme ATCene dukker opp hver gang og ingen norske :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 som sakt, vi er der, har opplevd dette mange ganger når jeg har vært ute på tur;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 hmmm...har prøvd å tune dere også. Men hører ingen ting. (bruker frekvensene som vises nederst på forsiden på flightsim.no) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 hmm...da må noen andre svare her, for nå er jeg blank:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tja, "begge serverne".... VATSIM har mer enn 2 servere. Men dette kan høres ut som server splitt, det skjer fra tid til annen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 hmmm... flyttet flyet til gardermoen, og da kunne jeg se ENGM_APP og ENGM_ATIS ihverfall... Men nå har jeg et annet problem. Jeg kan ikke se noen andre fly. Og FS AI flyene er der fortsatt... Men er jo koblet til VATSIM sin server...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 er du koblet til den multiplayeren som blir laget i FS? under files --> multiplayer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 da er problemet at du ikke har koblet deg til den serveren som ligger i multiplayern i FS:) for SB er bare voice program, men lager en server som du må boble deg opp på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Schjetne Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 tusen hjertelig takk for hjelpen Da fungerer alt som det skal her Har også avinnstallert northon internett security og innstallert AVG Internet Security da jeg leste at dette kunne være et problem. (Northon liker jeg uansett ikke da det er et svært tungt program). Takk igjen, og da blir schjete å se igjen i lufta over norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Roksund Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hei, Nå er det noe som ikke stemmer med VATSIM vel? Får fint connected og sent flightplan etc, samt at jeg hører ENGM_APP er igang og voice funker, men det er nesten ikke fly å se på f.eks. VATVIEW eller via vroute... - Kan heller ikke se at ENGM_APP er online. vroute sitt "ONLINE-bilde" melder "VATSIM online ATCs: 3 Pilots: 36 Last update: 21:31" Jeg skal starte logging av en online flight for mitt VA (Virtual Pilots Association), men der får jeg også en tilbakemelding som tyder på at det ikke er kontakt inn til VATSIM server(ne). Noen andre som opplever noe av det samme for øyeblikket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ser ingen ATC online eg heller. Men litt usikker på om det er nokon online. Vaccsca sin oversikt syner Keflavik APP og ingen andre ATC. Men eg ser heller ikkje meg sjølv i den lita sjølv om eg veit at eg er pålogga. Noko muffens som ikkje er heilt rett i kveld trur eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Roksund Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Da er jeg ikke alene ihvertfall.... - ENGM_APP er igang ihvertfall. Men han synes ikke noe annet sted enn i SB (og FSINN?) Årnær sæ' sikkert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 VATSIM data services har vært litt ustabil siste par dagene. Satser på det order seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.