Petter Dischington Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 I dag rundt 14.30 så jeg et rart fly over Stavanger. Det var et propellfly medSmå vinger fremme og store bak. Jeg har ikke sett noe lignende før. Vet noen hvilket fly det var? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 quote: Opprinnelig postet av Petter Dischington: I dag rundt 14.30 så jeg et rart fly over Stavanger. Det var et propellfly medSmå vinger fremme og store bak. Jeg har ikke sett noe lignende før. Vet noen hvilket fly det var? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] Hadde det propellen bak og vinglets? Da kan det være en VariEze eller en LongEze Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Hagen Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Jan Roar er på sporet. Det var høyst sannsynlig en Rutan Defiant med kjennetegn LN-DDD. Mer detaljer om flyet finnes på http://home.sol.no/~rrostrup/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Dischington Skrevet 2. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2001 Der har du den, Harald [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Hustveit Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 Eller det kan være den fra hamar flyplass. LN-USA husker ikke navnet på flytypen med den ligner på VariEze.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Den Defiant'en var heftig sexy... Whoooaaa... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.